خبرگزاری کار ایران

واکنش وزیر ارشاد به پیشنهاد کنسرت خیابانی همایون شجریان:

مجموعه‌های مختلف ازجمله نیروی انتظامی اظهارنظر کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۱۹۸

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد پیشنهاد همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی گفت: برای اجرایی کردن این پیشنهاد مجموعه‌های مختلف از جمله نیروهای انتظامی اظهارنظر کنند.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در پاسخ به سوالی درباره اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، به خانه ملت گفت: اصل این مطلب که هنرمندان در فضای امروز کشور احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنند تا بتوانند شرایط اجتماعی را با نشاط‌تر و باامیدتر کنند، قابل تقدیر و تحسین است. طبیعی است هر پیشنهاد باید در شاکله‌ای اجرایی، عملیاتی و ارائه شود تا حداکثر فواید و حداقل هزینه‌ها را به لحاظ اجتماعی به دنبال داشته باشد.

او با بیان این که این پیشنهاد قابل توجه است، افزود: در عین حال این پیشنهاد باید مسیر خود را به لحاظ اجرایی طی کند تا پیامدهای مثبت و منفی آن کاملا تحلیل و پس از آن در مقام اجرا محقق شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به این سوال که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها آیا با چنین پیشنهادی موافق هستید یا خیر، گفت: این پیشنهاد زیرساخت‌های متنوعی دارد که زیر ساخت‌های حقوقی، تقنینی و  انتظامی از جمله آن است.

او همراهی اهالی فرهنگ و هنر و تحلیل آن‌ها از این پیشنهاد را یکی از لازمه‌های تحقق آن دانست و ادامه داد: این اتفاق شاید جمعیت‎‌ ده‌ها هزار نفری را به خود جذب ‌کند که چگونگی مدیریت آن، شاکله و ساختار خاص خود را دارد که با رعایت همه جوانب نباید احیانا به ضد خودش تبدیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بنابراین لازم است برای اجرایی کردن این پیشنهاد مجموعه‌های مختلفی از جمله نیروهای انتظامی در این موضوع اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز