خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا آذرنگ مطرح کرد:

شرمندگی به قیافه اختلاس‌گران نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۴۷

حمیدرضا آذرنگ می‌گوید: اختلاس‌گران دستشان درجیب ما است و فخرشان مال خودشان است.

 به گزارش ایلنا، حمیدرضا آذرنگ (بازیگر سینما و تئاتر) با اشاره به وضعیت این روزهای جامعه گفت: امیدوارم تمام کسانی که این روزها باعث حال بدی ما شدند، کسانی که ژن‌های خوب هستند، اختلاس‌گرانی که دستشان درجیب ما است و فخرشان مال خودشان است بیایند و با دیدن فیلم تنگه ابوقریب شرمنده شوند، گرچه شرمندگی به قیافه انها نمی‌آید و در نهایت امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

وی که پیش از نمایش مردمی فیلم تنگه ابوقریب سخن می‌گفت، افزود:  روزهای عجیبی است و همه ما حالمان خوب نیست وهمین که در این حال و روز آدم‌هایی مثل شما برای دیدن فیلم به سینما می‌آیید تا عشقتان را با ما قسمت کنید جای بسی شکرگذاری دارد.

او ادامه داد: فکر کردم دراین فرصت کوتاه بد نیست به چند نکته اشاره کنم و ان این است که من حمیدرضا اذرنگ فارغ از هر وابستگی، تا الان سرم را جلوی کسی خم نکردم. به هیچ کجای سیاست و بازی‌های سیاسی متصل نبودم و باید بگویم موسسه سینمایی اوج را نمی‌شناختم و با سعید ملکان قرارداد بستم که سال‌های سال سینما وامدار زحمات او است و به جرئت قسم می‌خورم اگر سعید ملکان سر این کار نبود، فیلم به نتیجه نمی‌رسید.

او افزود: این فیلم را مستقل از تمام جریانات سیاسی ببینید .یک عشقی بود که  سعید ملکان و بهرام توکلی با ما در میان گذاشتند، تمام وجودشان را گذاشتند که بتوانیم چهار کلام رو در رو با مردم صحبت کنیم.

مهدی قربانی دیگر بازیگر فیلم هم ضمن تشکر از مردم برای تماشای فیلم تاکید کرد برای ساخت این فیلم زحمت زیادی کشیده شده است و لیاقتش دیده شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز