خبرگزاری کار ایران

اعتراض معاون مطبوعاتی به نحوه تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران

کد خبر : ۶۵۳۵۸۴

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به نحوه تخصیص سیهمه طرح ترافیک خبرنگاران اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه محمد سلطانی‌فر خطاب به رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به شرح زیر است:

جناب آقای پورسیدآقایی

معاون محترم شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران

با سلام

احتراما عطف به نامه شماره 439234.40 مورخ سوم مردادماه 1397 درخصوص استعلام اسامی منتشر شده دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری به استحضار می‌رساند:

اولا: فهرست اسامی منتشر شده بدون نام رسانه، عملا نقض غرض شفافیت است چراکه «عدالت توزیعی» در آن قابل احصاء نیست.

ثانیا: درخواست فعلی شما با رفتار عملی معاون ترافیک شهرداری در تناقض است چراکه اگر نیازمند استعلام از نهاد قانونی و مرجع بودید، قبل از اعطای سهمیه، درخواست را استعلام می‌نمودید.

ثالثا؛ شفافیت، الزامات و اقتضائاتی دارد که سازمان مربوطه باید مسوولیت اقدامات خود را بپذیرد. اعتراضات گسترده اهالی رسانه پیش‌تر و قبل از انتشار اسامی نیز به شیوه تسهیم، نوع برخورد سازمان شما با اهالی رسانه و عدم تعامل حرفه‌ای با ایشان نیز وجود داشت.

امید است که تجربه تلخ توزیع سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران در سال 97، تجربه‌ای برای ترمیم شیوه فعلی و استفاده از نظرات کارشناسی و نهادهای مرجع باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز