خبرگزاری کار ایران

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌ِ‌روی جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۱۳

نشست تخصصی «جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ساعت ۱۴، روز سه‌شنبه ۲مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست تخصصی «جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ساعت ۱۴، روز سه‌شنبه ۲مرداد ۱۳۹۷، با حضور کاظم نظری، عضو هیئت داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، حسین عبداللهی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و صابر سهرابی مؤلف کتاب «تاریخچه‌ جشنواره‌های تئاتر دانشجویی و دانشگاهی ایران» و جمعی از علاقه‌‌مندان این حوزه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.  

در این نشست، ابتدا سهرابی تاریخچه جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را به‌اختصار توضیح خواهد داد، سپس عبداللهی ساختار اجرایی جشنواره را با تمرکز بر سیاست‌گذاری‌ها و فرایندهای انتخاب آثار تشریح می‌کند. دکتر نظری نیز به واکاوی و تبیین فرصت‌ها و چالش‌های جشنواره مذکور در ابعاد و سطوح مختلف می‌پردازد. همچنین صورت‌بندی وجوه تمایز و تشابه فرصت‌ها و چالش‌های جشنواره با سایر جشنواره‌های دانشجویی از اهم مباحث مطرح در این نشست خواهد شد.  

این نشست در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطاتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس؛ پایین تر از میدان ولیعصر، ابتدای خیابان دمشق، شماره۹ برگزار می شود. شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و در انتهای نشست به پرسش حضار و پاسخ سخنرانان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز