خبرگزاری کار ایران

چهارمین دوره «شب‌های جَز» در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۰۳

چهارمین دوره از ویژه‌برنامه «شب‌های جَز» از ششم مرداد با حضور تعدادی از هنرمندان داخلی و خارجی در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره از ویژه‌برنامه «شب‌های جَز» از ششم مرداد با حضور تعدادی از هنرمندان داخلی و خارجی، توسط مجموعه «سازباز» و حمایت یک موسسه تولیدی در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.  

در شب اول این دوره، تریوی کارلو ماوِر (نوازنده ایتالیایی) و پس از آن سردار سرمست (نوازنده ایرانی) میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

در اجرای هفتم مرداد نیز کوارتت کیاوش صاحب‌نسق، (آهنگساز ایرانی) برای نخستین بار روی صحنه می‌رود و در بخش دوم هم تریوی آرشید آذرین (هنرمند ایرانی ساکن فرانسه) پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در روز هشتم مرداد، ابتدا کوارتت کاسته که به تازگی با نشر ایی سی ام همکاری داشته، منتخبی از دو آلبوم خود را اجرا می‌کند و پس از آن تریوی نیوئن لِ (گیتاریست فرانسوی) که سابقه همکاری با بسیاری از بزرگان موسیقی جز از جمله رندی برکر، ظافر یوسف، وینس مندوزا و رنو گارسیا فونز  را دارد، روی صحنه حاضر می‌شود. مخاطبان در شب پایانی، شاهد اجرای برنامه متفاوتی از کارلو ماور و نیوئن لِ خواهند بود.

چهارمین دوره از ویژه برنامه «شب‌های جَز» از ساعت ۲۱:۳۰ ششم مرداد با حضور تعدادی از هنرمندان داخلی و خارجی در فرهنگسرای نیاوران تهران اجرا می‌شود. ضمن این که امسال برای نخستین‌بار در کنار اجراهای صحنه‌ای، دو کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز