خبرگزاری کار ایران

سه پیشکسوت موسیقی نواحی خراسان، نشان درجه یک هنری گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۳۳

علیرضا سلمانی علی‌آبادی، مراد علی سالار احمدی و علی غلامرضایی آلمه جوقی، سه پیشکسوت موسیقی نواحی خراسان نشان درجه یک هنری گرفتند.

به گزارش ایلنا، شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، درجه هنری استادان و چهره‌های پیشکسوت موسیقی نواحی را مشخص و تصویب کرد.

طبق آنچه روابط عمومی این شورا اعلام کرد، سه پیشکسوت موسیقی نواحی خراسان در جلسه اخیر شورا، درجه یک هنری گرفتند؛ علیرضا سلمانی علی‌آبادی، در حوزه تخصصی نوازندگی دوتار خراسان، مراد علی سالار احمدی در حوزه تخصصی آواز محلی خراسان و علی غلامرضایی آلمه جوقی در حوزه تخصصی دوتار خراسان. این افراد با تایید پنج نفر از استادان موسیقی در کمیته تخصصی موسیقی شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، در آخرین جلسه به تایید و تصویب استادان و متخصصان شورا رسیدند.

نمایندگان تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، سازمان برنامه و بودجه و فرهنگستان هنر در این جلسه حضور داشتند.

طبق مصوبه دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشان درجه یک هنری، هم طراز مدرک دکترای دانشگاه‌های رسمی کشور است و دریافت‌کنندگان این نشان، از همه امتیازات مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار خواهند بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز