خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر نمایش «دیر راهبان»

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۴۸

پوستر نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی همزمان با اعلام اجرای عکاسان این نمایش رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، پوستر نمایش «دیر راهبان» به کارگردانی کیومرث مرادی و به طراحی سینا افشار رونمایی شد. «دیر راهبان» به نویسندگی فرایرا دکاسترو و بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور از21 خرداد در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت. اجرای عکاسان این نمایش یک روز قبل از اجرای عموم آن در تاریخ یکشنبه 20 خرداد ساعت 20:30 برگزار خواهد شد. تمامی عکاسان خبرگزاری‌ها و اعضای محترم انجمن عکاسان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

«دیر راهبان» تولید تازه کمپانی امید ایران-پادمآرت است و (به ترتیب الفبا) رضا داودوندی، حمیدرضا رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان در آن بازی می‌کنند.

کیومرث مرادی سال گذشته نمایش «هملت،تهران ۲۰۱۷» در پردیس شهرزاد و اجرای مجدد «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در تماشاخانه مستقل را روی صحنه برده بود.

سیامک احصایی (طراح صحنه)، آیدین الفت (طراح و مهندس صدا)، گلناز گلشن (طراح لباس)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، سینا افشار (طراح گرافیک)، ساینا قادری (عکاس)، مهدی شهریاری (تیزر و موشن‌گرافیک)، سینا راستگو (برنامه‌ریز)، کیهان پرچمی (دستیار کارگردان)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات، روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل نمایش «دیر راهبان» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز