خبرگزاری کار ایران

کیومرث مرادی پس از شش سال به تئاترشهر بازمی‌گردد/آغاز اجرای «راس ساعت ۱۱» در پلاتو اجرا از فردا

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۵۱

بازگشت کیومرث مرادی کارگردان تئاتر پس از شش سال با نمایش «دیر راهبان» به تئاترشهر باز و همچنین آغاز نمایش «راس ساعت ۱۱ » به کارگردانی محمد نژاد از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در پلاتو اجرا دو خبر از مجموعه تئاترشهر است.

به گزارش ایلنا، کیومرث مرادی نمایش‌نامه «دیر راهبان» به نویسندگی فرایرا دوکاسترو و بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور را خرداد و تیر سال جاری در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر کارگردانی می‌کند. آخرین اثر مرادی در این مجموعه در سال ۹۱ و اجرای نمایش «سیمرغ» بوده‌است.

«دیر راهبان» تولید تازه کمپانی امید ایران است که از ۲۰ خرداد ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) رضا داودوندی، حمید رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد ولی‌زادگان دهستند.

کیومرث مرادی سال گذشته نمایش «هملت، تهران ۲۰۱۷» در پردیس شهرزاد و اجرای مجدد «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در تماشاخانه مستقل را روی صحنه برده بود.

آیدین الفت طراح صدا و ‌لعیا خرامان طراح گریم مرادی را در این اجرا همراهی می‌کنند.

نمایش «راس ساعت ۱۱» در پلاتو اجرا تئاتر شهر به صحنه می‌رود

نمایش «راس ساعت ۱۱» به کارگردانی محمد نژاد از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

«راس ساعت ۱۱» عنوان تازه‌ترین نمایش پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر است که از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ میزبان علاقه‌مندان تئاتراست.

در این اثر نمایشی که فقط ۱۰ شب به صحنه خواهد رفت آروین شاه‌حسینی بازیگر، مقدی شامیریان طراح لباس و سارا حدادی مشاور رسانه‌ای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

برنده جایزه اول بازیگری و دریافت دیپلم افتخار طراحی صحنه جشنواره استانی فجر از جمله مقام‌هایی است که نمایش «راس ساعت ۱۱» طی ماه‌های گذشته به دست آورده است.

نمایش «راس ساعت ۱۱» به نویسندگی و کارگردانی محمد نژاد از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۸ در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز