خبرگزاری کار ایران

مهدیه عرب ترانه‌سرای آلبوم جدید نامی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۱۱

مهدیه عرب سرودنترانه‌ همه قطعات آلبوم جدید نامی محمدیان را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدیه عرب در آلبوم جدید نامی محمدیان قرار است نوشتن همه ترانه‌ها را برعهده داشته باشد.

نامی محمدیان، خواننده در این باره توضیح داد: ترانه‌سرایى که یک آلبوم را هدایت مى‌کند باید بتواند به ترانه‌ها رنگ و سوژه ببخشد و فضاسازى‌هاى جدید ایجاد کند. با بررسى کارنامه هنرى این ترانه‌سرا و شنیدن کارهاى متنوع‌اش مى‌توان متوجه قدرت او در این زمینه شد.

مهدیه عرب نیز در مورد این آلبوم گفت: با نامى که هنرمندى بسیار بااخلاق است در حال تبادل افکار و گفت‌وگو هستیم تا ترانه‌ها داراى قصه‌ها و حال‌وهوایى متفاوت و تازه باشند و در عین حال ساده و عمیق. بعضى از ترانه‌ها با سوژه‌هایی نوشته می‌شوند که خواننده در اختیارم گذاشته است و من چون داستان‌نویس هم هستم این روال را بسیار دوست دارم و با آن راحتم؛ برخى دیگر هم ترانه‌هایى هستند که با حس‌وحال خودم سروده‌ام.

او ادامه داد: تمام تلاشم را خواهم کرد که این آلبوم نقطه درخشانى در فعالیت‌هاى هنرى من باشد. امسال این سومین آلبومى است که با اطمینان خواننده، تمام قطعاتش به من سپرده شده است و امیدوارم بتوانم جواب‌گوى این اعتماد باشم.

«پاییزى» نام آلبومی است که پیشتر از نامی محمدیان منتشر شده بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز