خبرگزاری کار ایران

با حمایت کانون حسنات اصفهان:

آلبوم جدید خوانندگان دوقلوی آواز در اصفهان منتشر می‌شود

کد خبر : ۲۴۲۴۲۲

با هدف حمایت از سبک‌های والا و اصیل آواز در اصفهان، کانون حسنات آلبوم جدید دو قلوهای خواننده اصفهانی را بزودی منتشر می کند.

این خواننده محبوب اصفهانی اظهار داشت: اجرای آثاری از آهنگسازان معاصر ایرانی و تصنیف‌های فاخر از آهنگسازان قدیمی از جمله فعالیت‌های من و بردارم، محمد سعیدی در قالب اجرای کنسرت برای اردیبهشت سال ۹۴ و در شب مبعثحضرت محمد و سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و همچنین انتشار آلبوم خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اجرای کنسرت همراه با ارکستر فیلارمونیک اصفهان بیان داشت آثار از عارف قزوینی، علی تجویدی، پرویز یاحقی، امیر اسلامی، هوشنگ فراهانی، اسماعیل تهرانی، کاظم داوودیان، محمد حق گو، ارسلان کامکار، احسان پوریان زاده و مازیار حیدری انتخاب شده است.

وی با اشاره به آلبوم جدید برادران سعیدی نیز بیان داشت: این آلبوم با ساختار ارکستراسیون ایرانی به آهنگسازی ستار هشیاری پور و با اشعاری از مولانا، حافظ، پژمان بختیاری و چند ترانه هم از شعرای معاصر در دستگاه‌های شور، ماهور، چهارگاه و آواز دشتی، افشاری خواهد بود.

این خواننده ایرانی با بیان اینکه آلبوم برادران سعیدی با حمایت‌های کانون حسنات تولید خواهد شد، افزود: سعی داریم به یاری خدا آلبوم را در نیمه ی دوم سال ۱۳۹۴ منتشر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز