خبرگزاری کار ایران

«بازگشت به رویاپردازى» با پرکاشن و گیتار

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۷۰

«بازگشت به رویاپردازی» در سبک جز/ فیوژن در قالب 9 قطعه توسط شرکت شید ریکوردز در آمریکا، به صورت دیجیتال منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» اثر مشترک محمد شعبانى، (نوازنده پرکاشن) و آرمین مرشد، (آهنگساز و نوارنده گیتار) به صورت فیزیکی در ایران و به صورت دیجیتال در آمریکا منتشر می‌شود.

«بازگشت به رویاپردازى» در راستاى فرهنگ‌سازى شنیدارى و جریان‌سازى درستِ موسیقى سبک جَز/ فیوژن، بعد از دو سال کار مدام، توسط شرکت شید ریکوردز در آمریکا، به صورت دیجیتال منتشر می‌شود.

هر 9 قطعه این آلبوم به صورت اینسترومنتال (بدون کلام) است؛ به جز دو قطعه، که با صدای تیاگو موراعس (Tiago Moraes)، خواننده مهمان از برزیل و باربد بکان (Barbad Bakaan )، وکال از ایران، با شعر آرمین مرشد همراه شده است.

جنس و رنگ صوتى آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» با استفاده از دو ساز گیتار و پرکاشن با آهنگسازى و تنظیم آرمین مرشد و محمد شعبانى و به تهیه‌کنندگى هر دوی این هنرمندان، تولید شده است و دیگر سازهاى این آلبوم، به‌عنوان نوازنده مهمان در بخش اکومپانیمان یا سولو (تک‌نوازی) همکارى داشته‌اند.

قطعه نخست آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» تحت عنوان «پروانه» (Butterfly) امروز سه‌شنبه، 22 می 2018 (اول خرداد 1397) در بیش از 80 پلاتفورم‌ معتبر موسیقی در آمریکا پخش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز