خبرگزاری کار ایران

آلبوم جدید حسن خانچی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۲۹

این آلبوم با زحمات شبانه روزی استاد حسن خانچی نابغه موسیقی مذهبی جهان اسلام، تنظیم مهدی نادی صفایی و تولید بهنام سلیمی عرضه شده است.

آلبوم جدید و زیبای استاد حسن خانچی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا… الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران باوشان با نام بین الحرمین به زبان فارسی و عربی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا؛ این آلبوم با صدای حسن خانچی؛ تنظیم مهدی نادی صفایی و تولید بهنام سلیمی عرضه شده است.

این آلبوم شامل قطعاتی نظیر عین الگمر، بین‌الحرمین، تتلقاکم رایتی، رایت مواکب، غاب‌الگمر، ابوالائمه و عباس در مجموع به مدت ۶۰ دقیقه است.

خانچی، رتبه نخست مسابقات تواشیح را هشت مرتبه در کارنامه خود ثبت کرده و این درحالی است که رتبه اول مسابقات بین المللی ابتهال است و به جهت تولید بیش از ۸۰۰ اثر فاخر در زمینه‌های مرثیه سرایی، ابتهال، دعا، سرودهای دینی به زبان‌های عربی و فارسی او را از دیگر فعالان این عرصه متمایز کرده است و نیز به خاطر انتشار تولیداتش از شبکه‌های کشورهای خارجی، تبدیل به نخبه جوان این حوزه در جهان اسلام شده است.

وی در سال ۱۳۹۲ در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی و نخبگان قرآنی کشور به اجرای برنامه پرداخت که مورد تحسین مقام معظم رهبری و حضار قرار گرفت.

بسیاری از آثار وی هم اکنون در شبکه‌های مختلف سیما، رادیو قرآن، معارف، سایر رسانه‌ها و نیز رادیو و تلوزیون کشورهای خارجی پخش می شود و مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز