خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز معلم انجام شد؛

دیدار وزیر ارشاد با معلم دبستان خود در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۳۰

وزیر ارشاد شامگاه سه‌شنبه همزمان با روز معلم به دیدار معلم مقطع ابتدایی خود در مشهد رفت.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی در این دیدار جویای احوال معلم سوم ابتدایی خود در مدرسه مذهبی سجادیه مشهد شد.

وی به بیان خاطرات خود از تحصیل در این مدرسه پرداخت و گفت: این مدرسه جزو مدارس مذهبی است که توسط مرحوم عابدزاده بنا شده و دارای ویژگی‌های تربیتی و آموزشی دینی بود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تدریس شرعیات، اقامه نماز جماعت به امامت دانش آموزان، توجه به مراسم و شعائر دینی و حساسیت در انتخاب معلمان با ویژگی‌های خاص از جمله عواملی بود که خانواده‌های متدین مشهدی این مدارس را برای تحصیل فرزندانشان انتخاب می‌کردند. 

صالحی اظهار داشت: آقای حسن‌زاده نیز دارای همان ویژگی‌های خاص بودند و برای ما زحمات زیادی کشیدند از جمله اینکه دانش‌آموزان و از جمله بنده را به شرکت در جلسات مذهبی و دعا برده و به این صورت نقش ویژه‌ای در تربیت مذهبی دانش آموزان داشتند چنانچه ارتباط ما با این معلم عزیز پس از دبستان نیز ادامه یافت. 

غلامحسین حسن‌زاده نیز ضمن تبریک عید ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) در سخنانی گفت: از خداوند متعال توفیق خادمان کشور امام زمان(عج) و دوستداران انقلاب اسلامی را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز