خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در گفت‌وگو با ایلنا:

بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب باوجود نوسانات ارزی همچنان پررونق است

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۱۰

سیدعباس صالحی با اشاره به تاثیر نوسانات ارزی بر اینکه توقعات در زمینه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب برآورده نشود، گفت: اما نمایشگاه کتاب تهران، یک نمایشگاه قدیمی است که بیش از سه دهه قدمت دارد و ناشرانی که از سال‌های قبل در آن حضور پیدا می‌کردند، همچنان متمایل به شرکت در آن هستند.

سیدعباس صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نوسانات شدید ارزی طی یک ماه گذشته و تاثیر این مسئه بر بخش بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال ما نگاهی به توسعه فضای بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران از لحاظ افزایش حضور ناشران خارجی جدید داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تلاش‌هایی از سوی کمیته بین‌الملل صورت گرفته تا ناشران جدیدی که در سال‌های قبل در نمایشگاه کتاب حضور نمی‌یافتند امسال در این نمایشگاه حاضر شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی، دو مسئله بحث شده تا توقعی که در این زمینه وجود داشته به صورت باید و شاید برآورده نشود، اظهار داشت: نوسانات ارزی یکی از همین مسائل است که عملا تاثیراتی بر این مسئله داشته است اما نمایشگاه کتاب تهران، یک نمایشگاه قدیمی است که بیش از سه دهه قدمت دارد و ناشرانی که از سال‌های قبل در آن حضور پیدا می‌کردند، همچنان متمایل به شرکت در آن هستند.

صالحی افزود: برداشت من این است که بخش بین‌الملل امسال نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال‌های قبل حتما شرایط‌مان بهتر است و حداقل  این است که مشابه سال‌ قبل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز