خبرگزاری کار ایران

اعضای کارگروه اجرای آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۳۷۱

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی، اعضای «کارگروه اجرای آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محسن جوادی در احکام جداگانه‌ای، مهدی قزلی را به عنوان رئیس کارگروه و اسماعیل امینی، محمدرضا زائری، مهدی محمدی، فریبا یوسفی و مصطفی راضی جلالی را به عنوان اعضای کارگروه اجرای آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی منصوب کرد.

این گزارش می‌افزاید، بر اساس «آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی»، اعضای این کارگروه که برای مدت دو سال انتخاب می‌شوند، شامل مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به عنوان رئیس کارگروه، معاون مدیرعامل بنیاد در امور فرهنگی و انجمن‌های ادبی، دبیر هیأت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت ارشاد، سه نفر از صاحب‌نظران و فعالان انجمن‌های ادبی و دبیرِ«خانه انجمن‌های ادبی ایرانیان» است.

براساس «آئین‌نامه امور انجمن‌های ادبی»، کارگروه وظیفه اجرا و انجام مفاد آئین‌نامه برای ساماندهی، حمایت، پشتیبانی و اعطای شناسه انجمن‌های ادبی کشور را برعهده دارد.

دبیرِ«خانه انجمن‌های ادبی ایرانیان» به عنوان یکی از اعضای کارگروه، ۲۲ اردیبهشت جاری در نخستین مجمع انجمن‌های ادبی که در تهران برگزار می‌شود، انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز