خبرگزاری کار ایران

معاون هنری ارشاد:

فرهنگ و هنر بستر مناسبی برای تعمیق روابط ایران و صربستان است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۹۱

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر فرهنگ و اطلاع‌رسانی صربستان با استقبال معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد تهران شد.

سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری) روز گذشته به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان در فرودگاه امام خمینی (ره) استقبال کرد.

حسینی ضمن خوشامدگویی به ولادان ووکسوساولیوویچ (وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان)، فرهنگ و هنر را زبان و بستر مناسبی برای تعمیق روابط دو کشور خواند.

معاون امور هنری با قدردانی از وزیر فرهنگ صربستان برای حضور در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ارتباط اهالی فرهنگ و هنر و تقویت گردشگری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و صربستان در معرفی بیشتر دو کشور به یکدیگر، موثر است.  

وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان به همراه هیأتی برای سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ایران سفر کرده است که در این سفر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان نیز دیدار می‌کند. همچنین حضور در افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و افتتاح غرفه کتاب صربستان از برنامه‌های دیگر وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان است. امضای تفاهم‌نامه بین کتابخانه‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و صربستان و اجرای برنامه فرهنگی صربستان در باغ کتاب تهران از برنامه‌های دیگر وزیر فرهنگ و هیأتی فرهنگی کشور صربستان در این سفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز