خبرگزاری کار ایران

فرانکنشتاین به گالری ساربان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۳۱۳

نمایشگاه نقاشی‌های سوگند نبی با عنوان «یک فنجان قهوه برای آقای فرانکنشتیان» که حاصل جستجوهای دو سال گذشته این نقاش با تکنیک رنگ و روغن و رنگ چاپ روی بوم است، روز جمعه 31 فروردین‌ماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، این مجموعه شامل آثاری است که سوگند نبی طی سال‌های 94 تا 96 خلق کرده است و مانند نقاشی‌های گذشته خود از حضور فیگورهای چند تکه و کلاژ شده بهره برده است.

سوگند نبی ۳۳ ساله اولین نمایشگاه گروهی خود را در سال ۱۳۸۸ در کویت و اولین نمایشگاه انفرادی خود را در سال ۱۳۹۱ در گالری سین برگزار کرد و این راه را تا امروز با حضور در ۸ نمایشگاه گروهی و ۲ نمایشگاه انفرادی پیموده است و حال درباره‌ی «یک فنجان قهوه برای آقای فرانکنشتیان» می‌گوید: نقاشی کردن برای من روندی غیرقابل پیش‌بینی دارد. چندان اهمیتی ندارد حاصل این فرایند آبستره یا فیگوراتیو، کلاژ یا طراحی ساده، در مورد زنان یا مردان باشد. نقاشی تمام این تقسیم بندی‌ها را برای من و کارهایم از بین می‌برد.

«یک فنجان قهوه برای آقای فرانکنشتیان» از جمعه ۳۱ فروردین تا دوشنبه ۱۰ ا‌ردیبهشت‌ماه ۹۷ در «ساربان» برپا خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز