خبرگزاری کار ایران

در نشست هم‌اندیشی فراکسیون نمایندگان ولایی با مونسان تأکید شد:

تقویت همکاری‌های دولت و مجلس در توسعه گردشگری و صیانت از آثار فرهنگی‌تاریخی

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۴۳۸

در نشست هم‌اندیشی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با علی‌اصغر مونسان (معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری) بر تقویت همکاری‌های دولت و مجلس برای توسعه گردشگری، صیانت از آثار فرهنگی‌تاریخی و رونق صنایع‌دستی تأکید شد.

به‌ گزارش ایلنا، در این نشست که صبح امروز یکشنبه 26 فروردین در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و با حضور 25 نفر از اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه مأموریت‌های سه‌گانه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضی شکوهی (مدیرکل امور مجلس سازمان میراث‌فرهنگی) در باره این دیدار گفت: در این دیدار و نشست هم‌اندیشی که در فضایی صمیمانه برگزار شد، هر کدام از نمایندگان به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و توضیحاتی در خصوص مأموریت‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حوزه انتخابیه برخی از نمایندگان ارائه شد.

او افزود: تقویت و همکاری دولت و مجلس در توسعه و رونق هرچه بیشتر گردشگری، بررسی راه‌کارهای صیانت از آثار فرهنگی‌تاریخی و توجه به ظرفیت صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال و در آمدزایی خصوصا در مناطق روستایی و عشایری از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این نشست صمیمانه مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تقویت روابط بین دولت و مجلس از عزم جدی این سازمان برای رونق گردشگری و اشتغال‌زایی و درآمدزایی از طریق این حوزه تأکید کرد.

مدیرکل امور مجلس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خاطر‌نشان کرد: مونسان در این نشست با استقبال از نظرات و دیدگاه‌های ارائه شده از سوی نمایندگان توضیحاتی را در خصوص مهم‌ترین فعالیت‌ها و برنامه‌ها و اهداف این سازمان ارائه و بر تقویت همکاری‌ها با نمایندگان مجلس تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز