خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته اجرایی خبر داد؛

تمهیدات ویژه برای تسهیل حمل و نقل در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۵۰

مدیر اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری جلسه با شهرداری تهران برای در نظر گرفتن تمهیدات ویژه حمل و نقل برای بازدیدکنندگان در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین صفری (مدیر اجرایی و رفاهی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران) از برگزاری جلسه مشترک با معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک در این منطقه در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد پایانه فعال اتوبوسرانی و تاکسیرانی در داخل مصلای برای رفاه حال بازدیدکنندگان ایجاد شود.

مدیرکمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران همچنین از برگزاری جلسات هماهنگی با شهرداری تهران خبر داد و گفت: در این جلسات بر روی ایجاد استراحتگاه برای بازدیدکنندگان، مبلمان شهری، ایجاد فضای سبز، اسکان دانشجویی و تبلیغات شهری بحث و تبادل نظر شد و مسئولان شهرداری قول مساعد برای همکاری دادند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز