خبرگزاری کار ایران

برپایی کنفرانس روز طراحی ایتالیا در سال ۲۰۱۸ در موزه هنرهای معاصر

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۴۲

کنفرانس «روز طراحی ایتالیا سال۲۰۱۸» با حضور آرش احمدی، پائولا متاولی و گاتانو سلری، روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۳ با همکاری سفارت ایتالیا در ایران در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کنفرانس «روز طراحی ایتالیا سال ۲۰۱۸» با عنوان «سبزترشو، احساس بهتری کن» با حضور و سخنرانی آرش احمدی، معمار و نماینده جمهوری ایران در بیست و دومین سه سالانه طراحی میلان در سال ۲۰۱۹، پائولا متاولی، مدیر عامل شرکت طراحی در ایتالیا و گاتانو سلری رییس طراحی پَن در میلان، روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه از ساعت۱۰.۳۰ تا ۱۳ با همکاری سفارت ایتالیا در ایران در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در این کنفرانس، چگونگی بهبود سلامتی و تندرستی انسان‌ها با زیرساخت‌های سبز در شهر و همچنین با نشان دادن طراحی فضای سبز و گیاهی و افزایش طبیعت به فضای شهری و بررسی تکنولوژی‌های موجود برای زیرساخت‌های سبز شهری در جامعه مدرن امروزی صحبت خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کنفرانس می‌توانند به صورت  آزاد و رایگان به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ روابط عمومی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز