خبرگزاری کار ایران

محب‌خدایی خبر داد:

راه‌اندازی پنجره واحد نظارت بر عرضه خدمات گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۷۷

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پنجره واحد نظارت بر عرضه خدمات گردشگری گفت: این پنجره واحد به عرضه خدمات با کیفیت و کاهش شکایات کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد محب‌خدایی (معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی) امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند ماه) در جلسه بررسی اپلیکیشن رسیدگی به شکایات که با حضور کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات دستگاه‌های عضو ستاد در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری برگزار شد، افزود: همه باید تلاش کنیم تا امسال نوروزی بانشاط برای مردم رقم بخورد و سطح شکایات و نارضایتی‌های احتمالی گردشگران کاهش یابد.

او افزود: زمانی که پنجره واحد بر نحوه عرضه خدمات گردشگری تعریف شود، مردم به اصالت موضوع پی می‌برند و تخلف‌ها کاهش می‌یابد و شرایط عرضه باکیفیت خدمات فراهم می‌شود و به‌طور چشمگیری در کاهش تخلف‌های احتمالی مؤثر خواهد بود.

محب‌خدایی ادامه داد: وظیفه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، تسهیل در سفرهای مردم است و همه باید تلاش کنیم تا امسال نوروز بانشاطی داشته باشیم و مردم از سفر راضی باشند و با نظارت‌های قوی بتوانیم شرایط خوبی را برای سفر مردم در نوروز فراهم کنیم.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان این‌که باید به‌سمت اصلاح رویه‌ها برویم و سطح رضایت مردم افزایش یابد تصریح کرد: دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برای فراهم کردن شرایط مناسب سفر در نوروز امسال برای تمام مردم همکاری کنند و به همین منظور مقاصد جدید گردشگری تعریف خواهد شد تا با توزیع سفر بتوانیم جاذبه‌های گردشگری ایران را به خوبی معرفی کنیم.

او در ادامه با اشاره به اسکان برخی از خانواده‌های غیر‌فرهنگی در مدارس در تعطیلات نوروز گفت: در خواست ما از آموزش‌وپرورش این است که از پذیرش مسافرانی که متعلق به آموزش‌وپرورش نیستند خود‌داری کنند.

محب خدایی گفت: در همین ارتباط نامه‌ای به استانداران سراسر کشور برای اجرایی شدن این موضوع ارسال خواهد شد تا در تمام استان‌های کشور غیر از خانواده‌های فرهنگی و کارکنان آموزش‌وپرورش افراد دیگری در مدارس اسکان نیابند چراکه این کار می‌تواند موجب خسارت به هتل‌ها و کاهش مسافران آن‌ها شود.

محب‌خدایی در ادامه به ظرفیت‌های اقامتی کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با امکانات موجود اقامتی و ظرفیت‌هایی که وجود دارد امکان تولید ۷۰میلیون سفر در سال وجود دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها با هدف رفاه کارکنان دستگاه‌های مختلف، از سال آینده برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه سفر برای آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز