خبرگزاری کار ایران

بلیت‌های 6 سانس از کنسرت محسن یگانه در تهران تمام شد/ادامه تور کنسرت‌های داخلی در تهران و کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۱۱

محسن یگانه در حالی تور کنسرت‌های زمستانی خود را ادامه می‌دهد که ‌بلیت‌فروشی شش سانس برنامه‌اش در تهران به‌طور کامل به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، محسن یگانه و گروهش در حالی 10، 11 و 12 اسفند در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران طی شش سانس روی صحنه خواهند رفت که تمامی بلیت‌های این اجرا به فروش رسیده است.

بلیت‌های این اجرا از 45 تا 145 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و ابتدا قرار بود یگانه در تاریخ‌های 10 و 11 اسفند کنسرت داشته باشد اما به دلیل استقبال مخاطبان، این کنسرت برای دو سانس دیگر در 12 اسفند نیز تمدید شد.

این خواننده موسیقی پاپ در این کنسرت‌ها منتخبی از آلبوم‌های گذشته‌اش را به همراه تک‌آهنگ‌هایی مانند «بهت قول میدم»، «پا به پای تو» و «گله کرکس‌ها» که طی یکی دو سال اخیر منتشر کرده را به اجرا درخواهد آورد.

محسن یگانه در حالی این اجرا را برگزار خواهد کرد که به تازگی از تور کنسرت‌هایش در آمریکا و اروپا بازگشته و قرار است 6 اسفند نیز دو سانس کنسرت را در کرمان و در سالن اداره برق این شهر روی صحنه ببرد.

البته اجرای یگانه و گروه‌اش در لس‌آنجلس حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت و برخی رسانه‌های فارسی زبان در آمریکا با تمرکز بر قطعه «گله کرکس‌ها» که درباره ماهیت اسرائیل است قصد داشتند مانع از برگزاری این کنسرت شوند؛ هر چند حواشی بسیاری پیرامون این برنامه به وجود آمد اما در نهایت کنسرت یگانه 16 دسامبر 2017 در شهر لس‌آنجلس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز