خبرگزاری کار ایران

آوازخوانی سیدحسین جعفری در نشست آیین آواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۹۰۷

سیدحسین جعفری در هفدهمین نشست «آیین آواز» با اجرای آوازی در دستگاه همایون، هنرنمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسین جعفری در هفدهمین نشست «آیین آواز» که از ساعت 18 سه‌شبنه 19 دی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، آواز می‌خواند.صدای این خوانندۀ باسابقه را حمید اعتمادنیا (تار) و همچنین فرزندش سیدعلی جعفری (تمبک) همراهی می‌کنند.

سیدحسین جعفری (متولد 1342 اراک) ردیف آوازی را به ترتیب نزد اساتیدش شاپور رحیمی، نصرالله ناصح‌پور و زنده‌یاد رضوی سروستانی فرا گرفت. در ادامه، فن تلفیق شعر و موسیقی را در کلاس‌های زنده‌یادان محمدرضا لطفی و حسین عمومی و نیز حسین علیزاده آموخت. جعفری تجربه اجرای کنسرت با گروه‌های مختلف در تهران و شهرستان‌ها را در کارنامه دارد.

نشست تخصصی آموزشی «آیین آواز» از نیمه اول سال گذشته با هدف تجلیل از پیشکسوتان عرصه آواز و معرفی چهره‌های ناشناخته یا کمتر شناخته‌شدۀ جوان و میانسال فعال در این رشته و همچنین ارائه مباحث فنی و تئوریک آواز ایرانی توسط «کانون موسیقی ارسباران» راه‌اندازی شده و در این مدت، استقبال هنردوستان را برانگیخته است.

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا قرار دارد و ورود به این سلسله جلسات برای عموم افراد، آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز