خبرگزاری کار ایران

پس از سال‌ها، فرصتی برای تماشای آثار یک هنرمند فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۲۴

گالری «هور» از این هفته میزبان نمایشگاهی از یک هنرمند قدیمی به نام ابراهیم فرجی است که بعد از سال‌ها بار دیگر، آثارش به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، گالری «هور» از این هفته میزبان نمایشگاهی از یک هنرمند قدیمی به نام ابراهیم فرجی است که بعد از سال‌ها بار دیگر، آثارش به نمایش درمی‌آید.

در بخشی از توضیحات این نمایشگاه آمده است: آنچه برای حاضران امروز هنر ایران می‌تواند اهمیت یابد تاریخ است، تاریخی  که تجربه اکنون را معطوف به خود کرده است. نزدیک به ۷۰ سال هنر نوگرا تاریخی است که اجتماع تجربه‌های هنرمندان بسیاری را با خود دارد، این هنرمندان در تجربه‌ایی مشارکت کرده‌اند که هنوز برای جامعه ایران تازه است و برای محافل هنری در جریان. بیرون کشیدن قطعاتی از گوشه وکنار این تاریخ فشرده، هفتاد سالی که چندان دور نیست: امکان مشارکت در تجربه هنرمندان را فراهم می‌کند و راه آگاهی یافتن از نسل‌های مختلف هنر ایران را هموار می‌سازد.

نقاشی‌های ابراهیم فرجی در این تاریخ قرار گرفته‌اند و مشارکت در تجربه هنری همین تاریخ می‌کنند، هر چند میان نام‌هایی که این تاریخ امروز به یاد می‌آورد، اولویت‌های نخستین را اشغال نکرده باشد. نسبت نقاشی‌های این هنرمند با تاریخ هنر ایران را زمان تولد و مرگش معلوم نمی‌کند، این تاریخ معطوف به رویکردی است که از طریق مطالعه نقاشی به عنوان یک سبک قابل پیگیری است. درست همین سبک است که زمان و نحوه اتصال آن به نقاشی را در دسترس قرار می‌دهد.

این نمایشگاه از 14 مهرماه تا 28 مهرماه برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 15 تا 20 به گالری هور واقع در خیابان مطهری خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز