خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه گروهی عکس میراث سوگ توسط ماهنامه سرزمین‌من

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۳۸

ماهنامه «سرزمین‌من» نمایشگاه عکسی با موضوع آئین‌های عزاداری محرم در ایران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، ماهنامه «سرزمین‌من» از گروه مجلات همشهری، در ادامه برگزاری نشست‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط به میراث‌فرهنگی و محیط‌زیست، نمایشگاه عکسی از آداب و رسوم مختلف ایرانیان در ایام محرم با عنوان «میراث سوگ» برگزار کرده است.

در این نمایشگاه 34 عکس از 28 عکاس به نمایش گذاشته شده است. در این نمایشگاه که حاصل 9 سال انتشار ماهنامه «سرزمین‌من» در زمینه ایران‌شناسی است، تنوع چشمگیر آداب و رسوم محرم را در سرتاسر کشور شاهد خواهید بود.

«میراث سوگ» هشتمین نمایشگاه عکسی است که ماهنامه «سرزمین‌من» در زمینه ایران‌شناسی برگزار کرده است. در این نمایشگاه آثاری از مرتضی اتابکی، ساتیار امامی، مرتضی امین‌الرعایایی، مهدی بلوریان، آذین حقیقی، یونس خانی، احسان خسروی، حامد خورشیدی، سجاد درویشی، محمد رضایی، آذین زنجانی، آکو سالمی، سیدمحسن سجادی، سعید سروش، ابوالفضل سلمان‌زاده، سینا شیری، بهنام صحوی، صبا طاهریان، خلیل غلامی، حسین فاطمی، محمد فاطمی، حسن قائدی، مهدی قنواتی، پریسا کرم‌نژاد، رئوف محسنی، ابوطالب ندری، مرتضی نیکوبذل و حمیدرضا نیکومرام به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه گروهی عکس «میراث سوگ» از 15 تا 30 مهرماه 1396 در «شهر کتاب دانشگاه» واقع در تهران،  خیابان انقلاب، تقاطع خیابان قدس و بزرگمهر برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه آن روز شنبه 15 مهرماه ساعت 18 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز