خبرگزاری کار ایران

در اولین اکران مردمی "گذر موقت" مطرح شد؛

در روابط و مسئولیت‌ها گذری و موقت نباشیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۳۱

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی "گذر موقت" شامگاه چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه، در سینما آزادی با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل محرابی (بازیگر فیلم گذر موقت) که بعد از سال‌ها با این فیلم به سینما آمده است، طی سخنانی گفت: من بسیاری خوشحالم که امروز در این مراسم هستم و بسیار خوشحالم که در فیلم گذر موقت بازی کردم و با افشین هاشمی همکاری کردم و همکاری در این فیلم خیلی خوب بود.

مسعود کرامتی بازیگر دیگر فیلم نیز گفت: خوشحالم که این فیلم بالاخره رنگ پرده به خودش دید و اکران شد آن هم در زمان و فضای که خیلی نمی‌شود از سینما تعریف کرد و اگر دوست دارم که این فیلم دیده شود، به خاطر خودم نیست بلکه برای افشین هاشمی جوان است که دارای سواد و پشتکار خوبی است.

شقایق فراهانی نیز طی سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم. فیلم گذر موقت به من یاد داد که در هیچ جریان و هیچ رابطه‌ای اعم از محیط زیست، زندگی خانوادگی، اجتماعی و هنری گذری و موقت نباشم.

افشین هاشمی نیز طی سخنانی گفت: بهترین و دلگرم‌کننده‌ترین حمایت از فیلم‌های مستقل، حضور تماشاگران و تماشای فیلم است و من سپاسگزارم این محبت هستم.

وی ادامه داد: فیلم گذر موقت یک فیلم خانوادگی است که تلاش می‌کند مفرح باشد و من اکران این فیلم را به خانواده خودم و خانوادهایی تقدیم می‌کنم که دوست دارند در کنار هم باشند و زندگی خوبی را تجربه کنند.

در مراسم اکران فیلم گذر موقت هنرمندانی همچون افشین هاشمی، گلاب آدینه، مونا فرجاد، شقایق فراهانی، اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، وحید موساییان و حبیب اسماعیلی حضور داشتند.

فیلم سینمایی گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز