خبرگزاری کار ایران

«چلچلا» و «بازی مرگ» در راه اجرا/ بلیت‌های «نیلوفر و نفت» به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۴۱۰

آغاز نمایش «چلچلا» در تالار وحدت، نمایش «بازی مرگ» در تماشاخانه استاد مشایخی و فروش بلیت‌های سه روز آینده نمایش «نیلوفر و نفت» سه خبر از تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش «چلچلا»، به نویسندگی، طراحی و کارگردانی عباس عبدالله‌زاده و تهیه‌کنندگی و بازی محسن افشانی در تالار «حافظ» تهران روی صحنه می‌رود.

این اثر 80 دقیقه‌ای که از ساعت 19 روز دوشنبه، 10 مرداد، با حضور اساتید تئاتر و فعالان عرصۀ زنان کار خود را آغاز می‌کند، به موضوعات مربوط به زنان خواهد پرداخت.

در این اثر یک ساعت و بیست دقیقه‌ای، مریم معصومی، محسن افشانی، علیرضا مهران، محسن زرآبادی پور، حمید عرب، سید ایمان اصفهانی، افشین غیاثی، فرنوش نوش اندیش، زهره بختیاری، نازنین فراهانی، الهه موچانی، عرفان حق روستا، پرستو علیزاده، تکتم رسول زاده، حسنا قنبری، نیلوفر اخوان، منصور عربی، حمید رضا شمس، شهیاد غفوری، امیر داوود آبادی، به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بهزاد جاودان فرد، حرکت نگاری، بهرنگ معتمدی، آهنگسازی و چهرک نریمانی طراحی لباس را بر عهده خواهند داشت.

اجرای این نمایش به مدت یک ماه در تالار خیابان حافظ، به نشانی خیابان محمد حسین شهریار، روبروی تالار وحدت، ادامه خواهد داشت.

«بازی مرگ» در تماشاخانۀ مشایخی

نمایش بازی مرگ به نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنۀ «مریم امینی» و تهیه کنندگی «شهاب‌الدین سرخیل» در تماشاخانۀ استاد مشایخی تهران روی صحنه می‌رود.

سید آرش هوشیار، مریم امینی، سوده خدری و حمیدرضا لازمی، بازیگران این نمایش 60 دقیقه‌ای هستند.

محسن قربانی، زینب عباسی و رضا الهی در گروه کارگردانی نویسنده و کارگردان این اثر را یاری خواهند کرد.

مینا محب زاده گریمور، زهرا خاقانی طراح لباس، محمد مهدی امینی مدیر فنی، سید علی جلال فر مدیر صحنه، مصطفی تقوی طراح پوستر و عکاس، عادل چوبل موسیقی، زهرا حبیبی ساخت ماسک، زینب علی اکبری مسئول روابط عمومی و امین کردبچه چنگی مشاور رسانه از جملۀ عواملی هستند که گروه تولید اثر را یاری می‌کنند.

در خلاصۀ داستان این نمایش آمده است: «بازی مرگ» روایت مرد دانشمندی است که در پی متوقف کردن زمان است و همسر او نیز می داند که بیماری اش حاد شده و مرگ او نزدیک است.

این اثر هر روز از ساعت 17:15 دقیقه در «تماشاخانۀ استاد مشایخی» تهران به نشانی ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر روی صحنه خواهد رفت.

پایان بلیت‌های نمایش «نیلوفر و نفت» در سه روز آینده

روابط عمومی گروه نمایش «نیلوفر و نفت» از اتمام بلیت‌های این نمایش در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه خبر داد.

این نمایش جدید‌ترین اثر امیر دژاکام در مقام نویسنده و کارگردان است که از نخستین روز مرداد ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر تهران روی صحنه رفته است.

در جدید‌ترین اثر امیر دژاکام جمعی از دانش آموختگان آکادمیک بازیگری و هنرهای نمایشی در کنار هنرجویان و فارغ التحصیلان مؤسسه اندیشه ماهان، در مقام بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز