خبرگزاری کار ایران

امیر دژاکام:

زیر بار دستمزدهای نامتعارف چهره‌های کم‌سواد و کم‌هنر نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۴۷۴

دژاکام که تاکنون آثار متعدد نمایشی را برای اجرای عمومی آماده کرده؛ معتقد است چون معلم بازیگری است می‌تواند بازیگر تربیت کند، پس مجبور نیست زیر بار دستمزدهای نامتعارف چهره‌های کم‌سواد و کم‌هنر برود.

به گزارش ایلنا، امیر دژاکام این روزها مشغول کارگردانی نمایش «نیلوفر و نفت» است که روزهای پایانی تمرین خود را برای اجرا در تماشاخانۀ استاد ناظرزادۀ کرمانی مجموعۀ ایرانشهر پشت سر می‌گذارد.

این پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که بیش از 30 سال در حوزۀ تدریس علوم و فنون بازیگری فعالیت کرده است، همچنان مسیر آموزش جوانان در این حوزه را ادامه می‌دهد و بسیاری از بازیگران موفقی که امروز در حوزۀ آثار نمایشی فعالیت کرده‌اند، از دانش آموختگان مکتب وی بوده اند.

دژاکام که تاکنون آثار متعدد نمایشی را برای اجرای عموم آماده کرده و نمایش‌های او با استقبال مخاطبان مواجه شده، معتقد است چون معلم بازیگری است می‌تواند بازیگر تربیت کند، پس مجبور نیست زیر بار دستمزدهای نامتعارف چهره‌های کم سواد و کم هنر برود.

دژاکام که بازیگرانش را در تئاترهای مردمی آموزش می‌دهد، در تمام آثار نمایشی خود با رویکرد تربیت بازیگر گام برداشته است و در کنار حضور بازیگران حرفه‌ای تئاتر، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان آکادمیک بازیگری و همچنین دانش آموختگان مؤسسۀ اندیش، ماهان در آخرین اثر او یعنی «نیلوفر و نفت» به ایفای نقش می‌پردازند.

امیر دژاکام پس از اجرای موفق نمایش‌های «ننه دلاور و فرزندانش»، «شیشه» و «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» «نیلوفر و نفت» را با متنی که خود به رشتۀ تحریر درآورده است از یکم مرداد ماه هر شب به مدت یک ماه در تماشاخانۀ ایرانشهر تهران روی صحنه خواهد برد.

الهام صحت دستیار کارگردان، بهزاد جاودان فرد حرکت نگاری، رضا شاپورزاده طراحی صحنه، مژگان عیوضی طراحی لباس و بهنام رحیمی آهنگسازی «نیلوفر و نفت» را بر عهده دارند. در تیم روابط عمومی، فریبا جدیدی روابط عمومی و تبلیغات مجازی، شهرآشوب مفتاحی، هماهنگی و در تیم رسانه نیز رسانه نیز امین کردبچه چنگی به همراه فائزه فراهانی و سیما قربانی زاده پوشش رسانه‌ای این اثر را بر عهده خواهند داشت.

بازیگران این اثر متعاقباً معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز