خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده‌هاشمی:

هر نامزد انتخاباتی ۳۰ ساعت برنامه تبلیغاتی در صداوسیما داشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۲۶

رییس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گزارش عملکرد این کمیسیون را در صحن علنی به نمایندگان مجلس ارائه کرد و گفت: نامزدهای ریاست‌جمهوری ۳۰ ساعت از صداوسیما تبلیغات انتخاباتی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در جریان نشست علنی مجلس در گزارش خود به تشریح عملکرد کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۵۷۳ دقیقه در سیما و ۴۰۸ دقیقه در صدای جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد.

او اعلام کرد: با احتساب مناظره‌ها، نامزدها ۳۰ ساعت از صداوسیما تبلیغات انتخاباتی داشتند، ۳ مناظره میان ۶ نامزد را پربیننده‌ترین برنامه‌ تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بود.

رییس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: کمیسیون نظارت بر تبلیغات ۸۲ برنامه تولیدی با نامزدها در صورت‌جلسه تنظیم کرده بود و با هر نامزد ۲جلسه مستقل و ۳ جلسه در مناظره‌ها گفت‌وگو صورت گرفت.

نماینده اصولگرای فریمان در مجلس همچنین اعلام کرد: همه برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها بر اساس مصوبات کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

او یادآور شد: گزارش کامل این کمیسیون از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس و دبیرخانه شورای نظارت بر صدا و سیما ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز