خبرگزاری کار ایران

خرید جزوه‌های کمیاب پژوهشی ایرج افشار با تخفیف ۴۰ درصدی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۲۲

انتشارات موسسه خانه کتاب، همزمان با آغاز طرح «عیدانه کتاب»، کتاب‌های خود را با تخفیف ۴۰ درصدی عرضه می‌کند.

به گزارش ایلنا، انتشارات موسسه خانه کتاب همزمان با اجرای طرح «عیدانه کتاب» از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده در این طرح، کتاب‌های خود را با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر عرضه می‌کند.

از جمله تازه‌های نشر موسسه خانه کتاب می‌توان به کتاب‌های «تاریخ شفاهی کتاب»، «اباختر»، «مجموعه مقالات همایش ۱۷۰ سال کتابخوانی با هزار و یک شب»، «تاریخ چاپ و نشر کتاب فارسی از برآمدن تا انقلاب»، «کتاب، کتابداری و کتاب‌پژوهی در نوشته‌های نوش‌آفرین انصاری»، «قانون کتاب: قانون‌ها، آیین‌نامه‌ها، تصویب‌نامه‌ها، اساس‌نامه‌ها، شیوه‌نامه‌های حوزه کتاب»، «منشی نول کشور: خادم نشر فارسی»، «فرزانه ایران‌مدار»، «اخبار اعلان کتاب و کتابخانه به روایت مطبوعات ۱۲۵۸ تا ۱۳۰۴ شمسی»، «کتاب‌واره: فهرست مقاله‌ها، رساله‌ها، جزوه‌های کمیاب گنجینه پژوهشی ایرج افشار سپرده شده به مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی»، «نشر کتاب الکترونیکی در ایران»، «تاریخ و تحول نشر: درآمدی به بررسی نشر کتاب در ایران از آغاز تا آستانه انقلاب» و... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های انتشارات خانه کتاب می‌توانند به آدرس خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و خیابان شهید برادران مظفر (صبای جنوبی)، پلاک ۱۰۸۰، طبقه اول  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز