خبرگزاری کار ایران

واکنش مدیرعامل خانه تئاتر به درج مصاحبه:

دوره جدیدی را در خانه تئاتر آغاز کرده‌ایم؛ دورهمیم اما نه دورهمی

اصغر همت (مدیرعامل خانه تئاتر) متنی را در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار داده است که جوابیه‌ای به مصاحبه «ایمان اسکندری» (کارگردان نمایش بیرون پشت در) است.

خبرگزاری ایلنا روز گذشته (دهم خرداد) مصاحبه‌ای با ایمان اسکندری، کارگردان نمایش «بیرون پشت در» با تیتر «خانه تئاتر دورهمیِ یک عده خاص است» منتشر کرد که واکنش اصغر همت، مدیرعامل خانه تئاتر را در پی داشته است.

متن این جوابیه، خطاب اصغر همت به ایمان اسکندری به شرح زیر است:

«عزیز گرانقدر، ایمان اسکندری

شما در جایی از مصاحبه اخیرتان – که هر چه دل تنگتان خواسته از خانه تئاتر گفته‌اید – ادعا کرده‌اید معضلات امروز را در بعد جهانی آن جستجوگرید، درحالیکه به نظر می‌آید از جامعه خودتان که نه، از مشکلات حرفه‌تان  - که حرفه هم به‌شمار نمی‌آید – بی‌خبرید، این بماند.

گفته‌اید چند بار احضار شده‌اید به شورای داوری خانه تئاتر، این بدان معنی است که یک یا چند نفر از افرادی که با شما همکاری داشته‌اند - به هر شکل - از شما ناراضی بوده‌اند، چطور انتظار دارید که خانه تئاتر با حدود دو هزار عضو، افراد ناراضی همچون شما نداشته باشد؟

با این همه: ما دوره جدیدی را در خانه تئاتر آغاز کرده‌ایم. دورهمیم، اما نه دورهمی به تعبیر شما و مشتاق شنیدن راهکارهایتان برای برون رفت از وضعیت کنونی از دیدگاه شما.

"بیرون پشت در" نمانید، وارد شوید، قدومتان مبارک

اصغر همت

کد خبر : ۳۷۶۵۴۲