خبرگزاری کار ایران

اثر جدید دان دلیلو، مرگ را می‌کاود

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۰۳

کتاب «برفک» نوشته‌ی دان دلیلو، درباره‌ی مرگ، تغییر یافتن ارزش‌ها، دین و... صحبت می‌کند.

پیمان خاکسار با اشاره به کار روی کتاب جدید استیو تولتز به خبرنگار ایلنا گفت: حدوداً چهل درصد «ریگ روان» تا کنون پیش رفته است. این کتاب رمان مفصلی است که نثر بسیار سخت و پیچیده‌ای دارد که با توجه به این مسائل فکر می‌کنم تا اواسط سال آینده به اتمام برسد. 

او همچنین با اشاره به رمان دیگری که آماده‌ی انتشار است بیان کرد: کتاب «برفک» نوشته‌ی دان دلیلو هم اکنون ویرایش و نمونه خوانی شده و قرار است که نشر چشمه آن را به نمایشگاه کتاب برساند. این کتاب حدود سیصد و پنجاه صفحه حجم دارد که اگر نگویم مهمترین کتاب، یکی از مهمترین کتاب‌های غرب است.

مترجم «جزء از کل» ادامه داد: «برفک» یکی از مهمترین رمان‌های پست مدرن قرن بیستم است. این کتاب به دلیل اهمیت عجیب و غریبی که در ادبیات آمریکا دارد، در تمام فهرست‌های برترین‌های کتاب وجود دارد. داستان این کتاب حول محور یک پروفسور  و یک شهرک دانشگاهی می‌گردد.

خاکسار  در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه  «برفک» کتاب بسیار عمیقی است، ادامه داد: این کتاب در واقع یک سری مکالمه‌ی عمیق و فلسفی درباره‌ی مرگ، مصرف گرایی، تغییر یافتن ارزش‌ها، دین و... است. در واقع مهمترین موضوع این رمان مرگ است. کتاب در کاوشی عمیق، به مفهوم مرگ و جایگاه آن در زندگی انسان صحبت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز