خبرگزاری کار ایران

انتصاب دو مدیر جدید در سازمان سینمایی

«رمضانعلی حیدری خلیلی» به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی «جواد صباغ» مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری منصوب شدند.

 به گزارش ایلنا، «حجت الله ایوبی» با صدور حکمی «رمضانعلی حیدری خلیلی» را به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

«نظربه تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان» معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی «منصوب می‌شوید.

ارتقای سطح آموزش و دانش سینمایی، روزآمدی زیرساخت و فناوری صنعت سینما، ایجاد زمینه برای برقراری ارتباط نهادمند بین سینماگران و انجمن‌های علمی، پژوهشی و پژوهشگران و متخصصان رشته‌های گوناگون حوزه و دانشگاه، ساماندهی و انتشار اطلاعات، آمار و گزارش‌های سینمایی، طراحی و تدوین سیاست‌ها و راهبردهای سازمان سینمایی، از جمله ماموریت‌های این معاونت است.

امیدوارم با همکاری و همدلی با اهالی سینما، و بهره گیری از توان و تجربه نیروهای کارآزموده گام‌های موثری برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان سینمایی بردارید.

توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

«رمضانعلی حیدری خلیلی» تا پیش از این مشاور راهبردی و قائم مقام رئیس سازمان سینمایی در امور اجرایی سازمان سینمایی بود.

 همچنین «جواد صباغ» با حکم رئیس سازمان سینمایی به عنوان مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری منصوب شد.

«حجت الله ایوبی» در حکم «جواد صباغ» آورده است:

 «بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت» مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری «منصوب می‌شوید.

اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله و تهیه و تدوین برنامه و بودجه سازمان سینمایی در چارچوب ضوابط، بخشنامه‌ها و دستور العمل‌های بودجه سنواتی و همسو با سیاست‌های سینمایی کشور و تعامل سازنده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دفتر برنامه و بودجه وزارت متبوع از اهم مسئولیت‌های شما به شمار می‌آید.

توفیقات روز افزونتان را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند متعال خواستارم.»

«جواد صباغ» تا پیش از این مدیر کل دفتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی بود.

کد خبر : ۳۵۲۶۴۶