خبرگزاری کار ایران

جابجایی دو مدیر در سازمان سینمایی

رسول صادقی به عنوان مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی و جلیل اکبری صحت به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی منصوب شدند.

 به گزارش ایلنا، «علیرضا تابش» با صدور حکمی «محمد رسول صادقی» را به سمت مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

تابش در متن حکم صادقی آورده است:

 «نظربه شایستگی، توانایی و تجارب جنابعالی در امور رسانه‌ای و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله از جمله اطلاع رسانی و انعکاس شفاف و دقیق برنامه و فعالیت‌های بنیاد، تعامل سازنده با کلیه رسانه‌ها و فعالان عرصه سینما و همچنین ارتقای فرهنگ درون سازمانی بنیاد از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می‌آید. انشاءالله با توکل و جدیت، بهره گیری از دانش و تجربه صاحب نظران و همراهی معاونان، مدیران و همکاران بنیاد، این امر به نحو مطلوب تحقق یابد.»

 «محمد رسول صادقی» متولد ۱۳۵۶ در تهران و فارغ التحصیل کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است.

صادقی تا کنون، مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رسانه‌ای و ارتباطات بانک ایران زمین، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی، مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر، عضو هیات امنای آکادمی استاد حمید سمندریان و... بوده است.

علاوه بر این، وی که از سال ۱۳۷۴ فعالیت حرفه‌ای روزنامه نگاری خود را آغاز کرده، در چند مجموعه تلویزیونی و نیز چندین جشنواره ملی و بین المللی در حوزه‌های سینما و تئا‌تر به عنوان مدیر روابط عمومی و یا مشاور رسانه‌ای همکاری داشته است.

 همچنین رئیس سازمان سینمایی در حکمی «جلیل اکبری صحت» را به عنوان مشاور رسانه‌ای خود و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

 «نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه سینما و رسانه، به موجب این حکم به سمت» مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری «منصوب می‌شوید.

با‌شناختی که از شما دارم، امیدوارم از طریق تعامل سازنده با رسانه‌ها و ایجاد ارتباط عاطفی و موثر با اهالی سینما، در ایجاد روحیه امید، آرامش و همدلی در جامعه پرافتخار سینمایی کشور گام‌های موثری بردارید.

توفیقات روز افزونتان را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است پیش از این «محمد رسول صادقی» از ۱۵ شهریور ۹۲ تا ۱۵ اسفند۹۴ به مدت۳۰ ماه مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمای بود.

«جلیل اکبری صحت» نیز تا پیش از این مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی بود.

کد خبر : ۳۵۲۶۲۲