خبرگزاری کار ایران

پایان موفقیت جدول فروش فیلم‌ها/سینماها روی جشنواره حساب می‌کنند

فیلم‌های «تتل و راز صندوقچه» (وحید گلستان) و «نقش نگار» (علی عطشانی) با یک هفته اکران به ترتیب 6 و 37 میلیون فروخته‌اند و کم‌فروش‌ترین فیلم‌های در حال اکران محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سینماهای کشور در آخرین روزهای دی ماه درحال نمایش فیلم‌های "وروجک‌ها"، "نقش نگار"، "خبر خاصی نیست"، "بیداری"، "آدم باش"، "شکاف"، "بوفالو"، "پی 22"، "در مدت معلوم"، "تتل و راز صندوقچه"، "بچگیتو فراموش نکن"، "شیفت شب"، "شاهزاده روم"، "این سیب هم برای تو"، "جامه‌دران"، "ناهید" و "محمد رسول‌الله" هستند.

در میان فیلم‌های درحال اکران؛ «شاهزاده روم» (هادی محمدیان) با فروش سه میلیارد و 350 میلیونی بعد از دو ماه و نیم اکران و «در مدت معلوم» (وحید امیرخانی) با یک میلیارد و 430 میلیون فروش با یک ماه اکران همچنان صدر جدول فروش را حفظ کرده‌اند.

فیلم‌های «تتل و راز صندوقچه» (وحید گلستان) و نقش نگار» (علی عطشانی) با یک هفته اکران به ترتیب 6 و 37 میلیون فروخته‌اند و کم‌فروش‌ترین فیلم‌های روی پرده محسوب می‌شوند.

"شکاف" ساخته کیارش اسدی‌زاده و "بوفالو" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی نیز آثاری هستند که سه هفته اکران خود را پرکرده‌اند. "شکاف" با بازی پارسا پیروزفر، سحر دولتشاهی، بابک حمیدیان و هانیه توسلی در این مدت فروشی حدود 321 میلیون تومان و "بوفالو" با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و هومن سیدی تاکنون 39 میلیون تومان فروش داشته است. "پی 22" به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی نیز پس از چهار هفته 135 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم‌های "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی یک میلیارد و 128 میلیون تومان، "این سیب هم برای تو" ساخته سیروس الوند 760 میلیون تومان و "ناهید"  ساخته آیدا پناهنده 342 میلیون تومان در هشت هفته فروش داشته‌اند. "جامه‌دران" حمیدرضا قطبی نیز پس از نه هفته یک میلیارد و 160 میلیون تومان فروخته است.

"خبر خاصی نیست" ساخته مصطفی شایسته با بازی رضا کیانیان، افسانه بایگان، رویا تیموریان، بیتا سحرخیز، بیتا احمدی و امیرحسین آرمان در دو هفته گذشته 60 میلیون تومان، "آدم باش" به کارگردانی مجید جوانمرد پس از سه هفته 168 میلیون تومان و "بچگیتو فراموش نکن" به کارگردانی جلال فاطمی) 357 میلیون تومان فروش داشته‌اند.

فروش  محمد رسول‌الله (مجید مجیدی) نیز به 14 میلیارد و 220 میلیون تومان رسیده است. "وروجک‌ها" به کارگردانی فرزاد اژدری که اثری برای کودکان و نوجوانان است نیز 4 روزی‌ می‌شود که در سینماهای سراسر کشور  اکران شده اما هنوز اطلاعاتی از میزان فروش این فیلم و نیز "بیداری" ساخته فرزاد موتمن در سایت سینماتیکت ثبت نشده است. در هفته‌ای که گذشت "حکایت عاشقی" با فروش 83 میلیون تومانی به اکران خود پایان داد.

کد خبر : ۳۴۰۰۵۴