خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۳ اپلیکیشن جدید در شبکه موبایلی بازار

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۹۵۴

ناصر امین‌زاده با اشاره به رونمایی از ۳ اپلیکیشن با موضوع پایداری، بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو و موج اعتراضات دانشجویان به جنایات امریکا، سه برنامه تلفن همراه که یادآور استقامت ملی کشور است، در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا؛ مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۸ و رئیس فرهنگسرای گلستان و درباره ۳ اپلیکیشن جدید در بسته تلفن همراه، گفت: این مرکز فرهنگی با موضوعات «ناگفته‌های دفاع مقدس»، «عملیات‌های دفاع مقدس» و «جنایات آمریکا» اقدام به تولید برنامه ویژه تلفن همراه کرده است. هدف از تولید این محصولات توجه جدی به وقایع انقلاب و موضوعات پایداری و استقلال خواهی در سراسر جهان و بویژه ایران است.

وی اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره تاکید داشته‌اند، ابزار دشمن همیشه مجهز به علم روز است و از انجائی که فضای مجازی محل جدی ورود دشمن برای تخریب ارزش‌ها است، باید در این حوزه فعالیت‌های جدی صورت بگیرد. امیدوارم این ۳ اپلیکیشن راه را برای توجهات بیشتر قرارگاه‌های فرهنگی در فضای مجازی باز کند. زیرا که لزوم حضور قرارگاه‌های فرهنگی در فضای مجازی به شدت احساس می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره پرچم با اشاره به اپلیکیشن «جنایات آمریکا»، عنوان کرد: در این برنامه تلفن همراه موضوع استقلال خواهی و مداخله‌گری آمریکا در وقایع مختلف سراسر دنیا با تصاویر جذاب و مرتبط گردآوری شده است. موضوعاتی مانند «تبعیض نژادی پس از استقلال»، «جنایت‌های پس از جنگ جهانی دوم»، «مداخله در جنگ دوکره»، «عملیات طوفان صحرا»، «واقعه طبس» و... در این برنامه به چشم می‌خورد.

امین‌زاده درباره «ناگفته‌های دفاع مقدس»، تاکید کرد: اتفاقات و جریانات ناب و کمتر شنیده شده جنگ تحمیلی در این اپلیکیشن لحاظ شده است. مواردی همچون: «اسلحه‌های سپاه از کجا تامین شد؟»، «اسناد ۱۶ هزار صفحه‌ای همکاری با صدام»، «بیعت نامه شهید آوینی با مقام معظم رهبری»، «باقری مغز متفکر جنگ» و...

وی ضمن اشاره به «عملیات‌های دفاع مقدس»، گفت: در این اپلیکیشن تمام عملیات‌های دفاع مقدس با عکس‌های‌‌ همان عملیات، رمز عملیات، اهداف و نتایج آن ذکر شده است و در واقع کارنامه عملیات‌های دفاع مقدس را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

امین‌زاده در پایان افزود: در هفته دفاع مقدس «عملیات‌های دفاع مقدس» در قالب فلش کارت‌هایی با همین عنوان در اختیار علاقمندان قرار گرفته بود. امروز‌‌ همان فلش کارت‌ها در شمایل جدید و در ابعادی فراگیر در دسترس همگان قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از این پس این اپلیکیشن‌ها را از «بازار» تلفن همراه خود تهیه و دانلود کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز