خبرگزاری کار ایران

حسین پرنیا به «اتفاق ترانه» می پیوندد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۰۱۲

چهارمین محفل «اتفاق ترانه» با اجرای سعید بیابانکی با شعرخوانی شاعران، معرفی کتاب، اجرای نماهنگ و سخنرانی همراه است.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست همچنین آلبوم موسیقی «ماه ماهی» به خوانندگی حجت اشرف زاده و آهنگ‌سازی مشترک وی با امیر و آرش بیات رونمایی می‌شود.

این اثر از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری و متشکل از هشت قطعه با کلام ماه و ماهی، مادر، کوچه باغ‌های نیشابور، پاییز، دلتنگ، عشق آمد و یاد یار و یک قطعه بی کلام عشق آمد است که با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است.

در این اثر موسیقایی مهرداد عالمی نوازندگی ویولنسل و میثم مروستی نوازندگی ویولا را بر عهده دارند.

در این مراسم شاعران و ترانه سراین تازه ترین آثار خود را قرائت می کنند. همچنین در بخش دیگر حجت اشرف زاده قطعه موسیقی  ماه و ماهی را برای حضار اجرا خواهد کرد. این در حالی است که پس از اجرای این قطعه موسیقایی کارشناس مو سیقی نیز به نقد و بررسی این آلبوم خواهد پرداخت.

بخش دیگر این نشست به معرفی کتاب اختصاص دارد که حسین پرنیا، آهنگساز و نوازنده برجسته سنتور، کتاب‌هایی را  در زمینه موسیقی برای مخاطبان معرفی می‌کند که یکی ازاین کتاب‌ها، نوشته خود او با عنوان (دستور سنتور) است.

سخنرانی چهارمین محفل اتفاق ترانه نیز با عبدالحمید ضیایی همراه است که ضیایی شاعر و استاد فلسفه، درباره نسبت شعر و فلسفه  به سخنرانی می‌پردازد.

چهارمین محفل «اتفاق ترانه» شنبه هفتم شهریور ماه ساعت 18 در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان حافظ نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای تمام علاقه مندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز