خبرگزاری کار ایران

بنا به اعلام سخنگوی وزارت ارشاد؛

رستاخیز باید اصلاح شود/ اکران فیلم حضرت محمد از نیمه شهریور

سخنگوی وزارت ارشاد گفت: رستاخیر پس از رفع اشکال اکران خواهد شد اما فعلا برای حل برخی شبهه‌ها تعلیق است.

به گزارش ایلنا؛ حسین نوش آبادی در نشست خبری خود درباره مشکلات پیش آمده برای اکران فیلم رستاخیز گفت: این فیلم پس از رفع اشکال اکران خواهد شد اما فعلا برای حل برخی شبهه‌ها تعلیق است. قرار است نظر مراجع پیرامون نمایش چهره یکی از شخصیت‌ها ی فیلم مدنظر قرار گیرد و با یک قطعه نور بر تصویر این شخصیت مشکل برطرف شود.

وی تاکید کرد: شنیده‌ام عوامل رستاخیز راضی نیستند و تا الان حاضر به همکاری نشده‌اند اما امیدواریم کارگردان و تهیه‌کننده همکاری کنند تا مشکل رفع شود. مکاتبه هنرمندان با رییس‌جمهور صورت گرفته اما هنوز پاسخ رسمی نیامده است.

سخنگوی وزارت ارشاد درباره اکران فیلم محمد(ص) نیز گفت: فیلم محمد(ص) از نیمه دوم شهریور با تجهیز ١٠٠ سالن سینمایی در کشور اکران خواهد شد چراکه پخش این فیلم نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه است.

او درباره هماهنگی در برگزاری کنسرت‌ها هم گفت: وزیر ارشاد با وزیر کشور برای هماهنگی در موضوع کنسرت‌ها جلساتی داشته است. هماهنگی‌ها صورت گرفته، بخشنامه‌‌های وزیر کشور به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها صادر شده است. با نیروهای انتظامی هم نشست‌هایی داشتیم و شیوه‌نامه تدوین شده و در شرف امضاست.

به گفته نوش آبادی گزینه دفتر موسیقی پس از استعفای پیرزو ارجمند نهایی نشده است. گزینه‌ها در حال بررسی هستند. او اطمینان داده: قطعا شخصیت‌های مناسب دیگری برای خالی نبودن این کرسی داریم.

کد خبر : ۲۹۳۰۷۲