خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه اجراهای خیابانی محوطه تئاتر شهر در ماه رمضان

دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری مجموعه تئاتر شهر در ایام ماه مبارک رمضان میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

به گزارش ایلنا، این آثار نمایشی که از مدتی پیش اجرای خود را در ایام ماه مبارک رمضان آغاز کرده تا دوشنبه 22 تیر ماه، هر شب در سه نوبت، ساعت‌های 20 و 21:30 و 22 میزبان سه اثر نمایشی خیابانی خواهند بود.

از تاریخ 15 تا 17 تیر ماه هم به مناسبت ایام گرامی شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) مجالس تعزیه با حضور گروه‌های صاحب نام این عرصه در محوطه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

طبق برنامه منتشر شده از سوی دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی دوشنبه هشتم تیر ماه به ترتیب نمایش‌های «شیطان در کمین» به کارگردانی زهرا غلامی، «نقالی داستان‌های قرآن» به کارگردانی محمدرضا مختاری فرد و «شاید همین روزها» به کارگردانی مسعود محرابی اجرا می شود. سه شنبه نهم تیر ماه نیز نمایش‌های« نامه‌ای به خدا» به کارگردانی مظاهر سوخته سرایی، «تن» به کارگردانی علیرضا مهران و «حجاب زنان، غیرت مردان» به کارگردانی مرتضی وکیلیان میزبان دوستداران تئاتر است.

چهارشنبه دهم تیر ماه به ترتیب نمایش‌های «فصل خدا» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام، «هلال» به کارگردانی علیرضا پاکزاد، «جاودانه جاودانه» به کارگردانی مصطفی کولیوندی اجرا می‌شوند. ضمن اینکه پنجشنبه یازدهم تیر ماه نمایش‌های «کارتن خواب» به کارگردانی ابوالفضل حاجی علیخانی، «مسیر قرآنی» به کارگردانی اکبر قهرمانی و «زیارت» به کارگردانی سعید فانی در محوطه تئاتر شهر برای تماشاگران اجرا می شود. جمعه دوازدهم تیر ماه هم نمایش‌های «دیدار» به کارگردانی مژگان رضاییان، «شاید همین روزها» به کارگردانی مسعود محرابی و «پرده خوانی قرآنی» به کارگردانی سلمان فرخنده پذیرای علاقه‌مندان نمایش‌های خیابانی است.

«سه شب از سی شب» به کارگردانی حیدر رضایی، «علی‌نامه خوانی» به کارگردانی ابوالفضل ورمزیار، «ماه مهمونی» به کارگردانی ابراهیم رحیمی عنوان دیگر آثار نمایشی هستند که روز شنبه سیزدهم تیر ماه اجرا می شوند. از روز پنجشنبه 18 تیر نیز نمایش های « نقالی داستان‌های قرآنی» به کارگردانی محمدرضا مختاری فرد، «عام الفیل» به کارگردانی وحید پیمان دار و «یاران جوان پیامبر» به کارگردانی شاهد پیوند در محوطه تئاتر شهر برنامه خود را اجرا می کنند.

براساس این گزارش روز جمعه 19 تیر نمایش‌های «تن» به کارگردانی علیرضا مهران، «فصل خواندن» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام و « نامه‌ای به خدا» به کارگردانی مظاهر سوخته سرایی و شنبه 20 تیر نمایش‌های «حجاب زنان غیرت مردان» به کارگردانی مرتضی وکیلیان، «نقالی داستان‌های قرآنی» به کارگردانی محمدرضا مختاری فرد و «افطاری در خیمه» به کارگردانی مجتبی دربندی میزبان علاقه مندان تئاتر هستند.

یکشنبه 21 تیر نمایش‌های «علی‌نامه خوانی» به کارگردانی ابوالفضل ورمزیار،«جاودانه جاودانه» به کارگردانی مصطفی کولیوندی و «مکافات عمل» به کارگردانی علیرضا دهقانی و دوشنبه 22 تیر نمایش‌های «یاران جوان پیامبر» به کارگردانی شاهد پیوند،«سه شب از سی شب» به کارگردانی حیدررضایی و «کارتن خواب» به کارگردانی ابوالفضل حاج علیخانی اجرا می‌شوند.

کد خبر : ۲۸۷۰۶۲