خبرگزاری کار ایران

پردیس کوروش رنگ «پاییز» و «زمستان» می‌گیرد

نادر برهانی مرند از انجام رایزنی‌ها برای اجرای نمایش‌های «پاییز» و «زمستان»‌ در پردیس سینمایی کوروش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست گروه تئاتر «معاصر» با تایید اجرای نمایش‌های «پاییز» و «زمستان»‌؛ درباره کار جدید گروه گفت: در ادامه جستجوها برای پیدا کردن سالن مناسب اجرا از سالن‌های نمایش تازه تاسیس پردیس سینمایی کوروش بازدید کردم و فعلا پیشنهادهای اولیه‌ای برای اجرا در این مجموعه با امیر شهاب رضویان، مسئول پردیس سینمایی کوروش مطرح شد و منتظر هستیم ببینیم برنامه به چه صورت پیش می‌رود.

برهانی مرند عنوان کرد: پردیس تئاتر کوروش سالن‌های مجهزی دارد که اگر شرایط فراهم باشد نمایش‌های «پاییز» و «زمستان» را در این مجموعه به صحنه می‌برم. مدت زیادی است تصمیم دارم این دو نمایش را بدون توقف در یک سالن اجرا کنم که متاسفانه شرایط فراهم نشد.

این هنرمند خاطرنشان کرد: اگر اجرای این دو نمایش در پردیس کوروش نهایی شود از تغییرات اخیر نمایش «پاییز» چشم‌پوشی می‌کنم و ما شاهد اجرای همان نمایشی خواهیم بود که 10 سال قبل روی صحنه رفت؛ به این دلیل که باید با اجرای «زمستان» هماهنگ باشد.

نادر برهانی مرند به تازگی اجرای بازتولید نمایش «پاییز» را در موسسه فارسی‌ زبانان اکو به پایان رساند.

این هنرمند قصد داشت نمایش‌های «پاییز» و «زمستان» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد اما به دلیل برنامه‌‌های فشرده مجموعه موفق نشد. این نمایش مدتی بعد به دستور مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران توقیف شد و بعد از 48 ساعت بار دیگر به کار خود ادامه داد. این درحالی است که اجرای نمایش «پاییز» در موسسه فارسی زبانان اکو بدون مشکل به پایان رسید.

کد خبر : ۲۷۴۹۹۹