خبرگزاری کار ایران

پالت در 60 دقیقه 900 بلیت فروخت

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۸۱

بلیت‌های کنسرت گروه پالت ظرف کمتر از یک ساعت به طور کامل فروش رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ گروه موسیقی پالت ظرف کمتر از یک ساعت تمام بلیت‌های کنسرت 15 و 16 اردیبهشت را فروخت. این گروه که به زودی دومین آلبوم رسمی خود را با نام "شهر من بخند" منتشر می‌کند؛ تصمیم دارد قبل از انتشار آلبوم؛ کنسرتی با همین نام در تالار وحدت برگزار کند. اولین اجرای این گروه پاپ تلفیقی در تالار وحدت؛ قرار است با طراحی صحنه سیامک احصایی به شکلی متفاوت اجرا شود.

در این اجرا؛ اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده) به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) در دوبخش به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «آقای بنفش» و «شهر من بخند!» می‌پردازند.

طرح بهای بلیت‌های کنسرت به شرح زیر است:

همکف، ردیف ١ تا ۵: ١۲٠.٠٠٠ تومان

همکف، ردیف ۶ تا ۱۰: ١٠٠.٠٠٠ تومان

همکف، ردیف ۱۱ تا ۲۰: ۹٠.٠٠٠ تومان

بالکن یک: ۷۵.٠٠٠ تومان

بالکن دو: ۶۰.٠٠٠ تومان

گروه پالت در سال گروه موسیقی پالت در سال۱۳۸۹ تشکیل شد. تا آن زمان هرکدام از اعضای گروه به‌‌صورت مستقل به فعالیت در زمینه‌ی موسیقی می‌پرداخت. در خرداد ۱۳۹۱ اولین اجرای گروه پالت در مجموعه‌ی گالری محسن برگزار شد که با استقبال بسیاری مواجه شد. به دنبال این اجرا اعضای گروه فعالیت خود را برای برگزاری کنسرت‌های بزرگ و انتشار آن متمرکز کردند که نهایتا در آبان همان سال اولین اجرای رسمی این گروه در برج آزادی روی صحنه رفت و آلبوم «آقای بنفش» اولین اثر این گروه در اسفند سال ۹۱ به بازار عرضه شد. «آقای بنفش» با فروش بیش از ۸۰ هزار نسخه، استقبال بیش از حد انتظاری را رقم زد و موج محبوبیت گروه پالت، موجب برگزاری کنسرت‌های متعدد گروه در شهرهای دیگر ایران و چند شهر اروپایی شد.

این گروه در طول سال‌های ۹۲ و ۹۳  در کنار اجرای کنسرت در ایران و کشورهای دیگر به آماده‌سازی و ضبط آلبوم جدید خود پرداخت. آلبوم «شهر من بخند» پس از ماه‌ها تلاش گروه در استودیو کرگردن تهران، مراحل نهایی مسترینگ خود را در استودیوی ابی‌رود لندن به پایان رساند تا در روزهای پایانی اردیبهشت ماه به بازار عرضه شود. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند این آلبوم فضای کاملا متفاوتی با آلبوم پیشین دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به حساب می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز