خبرگزاری کار ایران

ویژه‌نامهٔ نوروزی مجلهٔ ۲۴ منتشر شد

شصت‌و‌دومین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ با یک هدیهٔ نوروزی و در ۱۸۰ صفحه منتشر شد.

 به گزارش ایلنا ،در پروندهٔ مفصلی که به‌همین مناسبت در این شماره چاپ شده بازیگران سینمای ایران بازیگران محبوبشان در سینمای دنیا را انتخاب کرده‌اند و یادداشت‌هایی دربارهٔ دلایل علاقه‌شان به آن‌ها نوشته‌اند.

در این پرونده می‌توانید خوانندهٔ یادداشت‌های فرهاد اصلانی، رامبد جوان، بابک حمیدیان، بهرام رادان، حبیب رضایی، سروش صحت، رضا عطاران، رضا کیانیان و مهدی هاشمی دربارهٔ داستین هافمن، کوین اسپیسی، مریل استریپ، دنیل دی‌لوئیس، آنتونی کوئین، دنزل واشنگنتن، تام هاردی، جیم کری، برد پیت، واکین فینیکس و مجموعه مطالبی خواندنی و جذاب دربارهٔ این بازیگران بزرگ باشید. مطالبی دربارهٔ معیارهای بازیگری خوب و بازیگران محبوب ستاره‌های سینمای دنیا هم از دیگر بخش‌های این هدیهٔ نوروزی خواندنی و جذاب است.

مرور حواشی، ویژگی‌ها و نکته‌های سینمای ایران و دنیا در سالی که گذشت از دیگر بخش این شماره از مجلهٔ ۲۴ است. در این صفحات بهترین بازیگران، بهترین فیلم‌ها، بهترین نقل‌قول‌ها و بهترین پوسترهای سال انتخاب شده‌اند. منتقدان هم در جدول ستاره‌ها بهترین‌‌ها و بدترین‌ فیلم‌های سال را انتخاب کرده‌اند.

پرونده‌ِ‌ی موضوع ماه شمارهٔ جدید ۲۴ با عنوان «حکایت‌ها و روایت‌های ما از آندری تارکوفسکی» به تصویر مغشوش این فیلمساز پرحاشیه در میان سینمادوستان ایرانی می‌پردازد. گفت‌وگوهایی با سیدمحمد بهشتی، هوشنگ گلمکانی و بهروز افخمی به همراه مطالبی به قلم یحیی نطنزی، مجید اسلامی، آرش خوش‌خو، روبرت صافاریان، بهروز تورانی مهم‌ترین مطالب این پرونده است. بخشی از کتاب «آندری تارکوفسکی» نوشتهٔ میشل شیون با ترجمهٔ نادر تکمیل‌همایون را هم می‌توانید در این پرونده بخوانید.

پروندهٔ فیلم ماه بخش سینمای دنیای شمارهٔ نوروزی مجلهٔ ۲۴ به بررسی فیلم «بردمن» اختصاص دارد. گفت‌وگو با الخاندرو گونزالس ایناریتو، مایکل کیتون و امانوئل لوبزکی و یادداشت‌هایی از سعید قطبی‌زاده، علی مصلح‌حیدرزاده، امیر عربی، تاد مک‌کارتی و مایکل فیلیپس مهم‌ترین مطالب این پرونده است. میزگرد‌هایی با حضور موفق‌ترین کارگردان‌های سال ۲۰۱۴ (آنجلینا جولی، مایک لی، ریچارد لینک‌لیتر، بنت می‌لر، کریستوفر نولان، مورتن تیلدام) و موفق‌ترین فیلمنامه‌نویسان سال ۲۰۱۴ (جان فاورو، گیلیان فلین، آنتونی مک‌کارتن، گراهام مور، جاناتان نولان، کریس راک) هم در بخش سینمای دنیای مجله منتشر شده است. همینطور گزارش‌هایی دربارهٔ هشتادو‌هفتمین دورهٔ مراسم اسکار و معرفی و بررسی فیلم‌های روی پرده‌ی سینماهای جهان.

در بخش وبلاگ جدید‌ترین شماره‌ی مجلهٔ ۲۴ هم آیدا احدیانی، سیدجواد رسولی، امید بلاغتی و فیروزه گلسرخی یادداشت‌هایی با موضوع «من، سینما و سال ۱۳۹۳» نوشته‌اند.

کد خبر : ۲۶۰۳۵۲