خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

شیوه مدیریت شهید رحمتی در استان استمرار می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۱۵

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به ادامه رویه مدیریتی استان با پیگیری جدی مصوبات و تصمیمات، انتخابات پیش رو را مهم‌ترین پروژه در سطح کشور و استان عنوان کرد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، تراب محمدی امروز یکشنبه ۶ خرداد ماه در نشست با فرمانداران استان گفت: پیگیری جدی مصوبات و تصمیمات، ویژگی بارز شهید رحمتی بود و رویه مدیریتی ایشان با همان ویژگی‌ها در استان استمرار خواهد یافت. شهادت جمعی از خادمان ملت در سانحه سقوط بالگرد و وداع باعظمت مردم تبریز، مراغه و سایر شهرهای کشور با شهدای خدمت، جلوه‌ای از همبستگی و دلدادگی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و شهدا بود. 

سرپرست استانداری پیگیری جدی مصوبات و تصمیمات را ویژگی بارز شهید رحمتی عنوان کرد و گفت: پیگیری تصمیمات تا زمان حصول به نتیجه، حلقه مفقوده مدیریت در کشور و استان است و براین اساس با دستور دکتر رحمتی یک گروه پیگیری در استانداری تشکیل شده بود که فعالیت این گروه با همان کیفیت مدنظر دکتر رحمتی در استان ادامه خواهد یافت. 

او با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه سال جاری، گفت: اکنون بهترین زمان از فصل کاری و اجرای پروژه‌های عمرانی‌ست و متوقف کردن کارها با این بهانه که دولت تغییر خواهد کرد، از نظر شرعی و عرفی و قانونی پذیرفتنی نیست. 

محمدی با بیان اینکه تا زمان برگزاری انتخابات، هیچ تغییر مدیریتی در سطح فرمانداری‌ها نخواهیم داشت، افزود: فرمانداران باید با پرهیز از هرگونه سستی و با فعالیت شبانه‌روزی، کارها را با جدیت به پیش ببرند و برگزاری انتخابات نباید کارهای جاری شهرستان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. 

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی درخصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: انتخابات در حال حاضر مهم‌ترین پروژه کشور و استان است که فرایند اجرایی آن از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز