خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

درخصوص نرخ اجاره بها کار کارشناسی جدی انجام گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۷۵

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه املاک، شهرداری ها و ادارات کل صمت و تعزیرات حکومتی با برگزاری جلسات مشترک در خصوص نرخ اجاره بها کار کارشناسی جدی انجام دهند.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه شورای مسکن اظهار داشت: با توجه به اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی عقب ماندگی وجود دارد، باید این وضعیت جبران و به ویژه مسکن قشر محروم تامین شود.

وی افزود: وظیفه تمام مدیران در دستگاه های مختلف این است، راهی را که رئیس جمهور شهید شروع کرده، با قوت ادامه دهند و تا آخرین لحظه به خصوص در حوزه نهضت ملی مسکن کارها را پیش ببرند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به جبران عقب ماندگی ها تاکید کرد و گفت:  با توجه به اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی عقب ماندگی وجود دارد، باید این وضعیت جبران و به ویژه مسکن قشر محروم تامین شود.

محمدی، کنترل نرخ اجاره بها را ضروری دانست و گفت: در خصوص کنترل اجاره بها باید تدابیری اندیشیده شود تا نرخ آن مدیریت شود و به صورت لجام گسیخته افزایش پیدا نکند.

وی تاکید کرد: اتحادیه املاک، شهرداری ها و ادارات کل صمت و تعزیرات حکومتی با برگزاری جلسات مشترک در خصوص نرخ اجاره بها کار کارشناسی جدی انجام دهند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: مستاجران جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و به هر نحوی نتوانسته اند صاحب مسکن شوند، باید مورد حمایت قرار گیرند.

محمدی با تسلیت شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خلائی در مدیریت کلان کشور به وجود نخواهد آمد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: کشور مستحکم است و در سایه تدابیر رهبر انقلاب و همچنین وحدت و انسجام مردم مشکلی در اداره کشور پیش نمی آید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: در نهضت ملی مسکن برنامه ها در استان در حال انجام است.

جبارعلی ذاکری گفت: با وجود حادثه ناگواری که روی داده، مسولیت ما سنگین تر شده است و باید با تلاش مدیران، قول رییس جمهور شهید و استاندار شهید به مردم عملی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در یک ماه آینده حرکت هایی در راستای تحویل زمین برای جوانی جمعیت و همچنین مسکن روستایی انجام و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز