خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی عمارت نوفل لوشاتو برای برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۳۷

مدیر عمارت نوفل لوشاتو اعلام کرد که این مجموعه آمادگی میزبانی از دوره جدید جشنواره تئاتر دانشگاهی را دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، داود نامور، مدیر عمارت نوفل لوشاتو در این باره گفت: نمایش دانشجویی، مسیر تفکر و اندیشه و آینده تئاتر هر کشوری است. 

نامور عنوان کرد: جشنواره تئاتر دانشگاهی فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و حالا چند سالی است که برگزار نمی‌شود. ما در عمارت نوفل‌لوشاتو آمادگی خود را برای میزبانی کامل از این رویداد فرهنگی هنری اعلام می‌کنیم و این مجموعه آماده است که تمام امکانات خود را در اختیار جشنواره تئاتر دانشگاهی قرار دهد. 

وی با بیان پویایی جریان دانشجویی در تئاتر کشور، اظهار کرد: دانشجویان در رویدادهای فرهنگی و هنری، همواره حضوری فعال دارند و همین پتانسیل یکی از الزامات برگزاری جشنواره دانشجویی است. 

نامور گفت: عمارت نوفل لوشاتو مطابق روال سال‌های گذشته، سانس ویژه‌ای را برای اجرای نمایش‌های دانشجویی در فصل تابستان در نظر گرفته که دانشجویان رشته هنرهای دراماتیک می‌توانند برای اجرا با واحد اداری این مجموعه تماس بگیرند. 

تئاتر دانشجویی در سال‌های اخیر برگزار نشده و عمارت نوفل لوشاتو برای میزبانی از این جشنواره و دوره جدید آن آمادگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز