خبرگزاری کار ایران

پوسترهای انقلاب به فرهنگ‌سرای اشراق می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۸۵۴

همزمان با افتتاح گالری اشراق و به مناسبت ایام دهه فجر، نمایشگاه عکس «خیابان انقلاب» از ۱۸ تا ۳۰ بهمن در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، هم‌ زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گالری فرهنگسرای اشراق افتتاح شده و نمایشگاه «خیابان انقلاب» در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه، ۵۰ عکس از کتاب «پوسترهای انقلاب اسلامی» به نمایش گذاشته می‌شود. انتشارات سوره مهر کتاب «پوسترهای انقلاب اسلامی ایران» با پژوهش محمدرضا توکلی صابری و با مقدمه نورالدین زرین‌کلک را به چاپ رسانده است. 

کتاب «پوسترهای انقلاب اسلامی ایران» بخشی از تاریخ ایران را در طی سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۶۴ به نمایش می‌گذارد. این پوسترها، اطلاعات تاریخی، جامعه شناختی و هنری زیادی در بر دارند. این کتاب شامل ۵۸۶ پوستر است که مولف از دیوارهای شهر تهران برداشته است به علاوه پوسترهایی که از انجمن گرافیک ایران، مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و از منابع دیگر تهیه کرده است. این پوسترها برحسب موضوع در چهل و دو گروه طبقه‌بندی شده‌اند، سپس این گروه‌ها در زیر سه عنوان کلی روزهای انقلاب اسلامی، شخصیت‌های انقلاب و موضوعات انقلاب در کتاب تنظیم شده‌اند. 

علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی: فرهنگ‌سرای اشراق، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفرپناه مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر و رزرو حضور در برنامه با شماره ۷۷۳۵۴۷۳۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز