خبرگزاری کار ایران

داوران بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۸۷

مجید نظری نسب، احسان کاوه و فرشاد آذرنیا داوری بخش رادیو تئاتر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مجید نظری نسب، احسان کاوه و فرشاد آذرنیا، از هنرمندان و استادان رادیو و تلویزیون داوری بخش مسابقه رادیو تئاتر را بر عهده گرفتند.

فرشاد آذرنیا؛ تهیه‌کننده و افکتور نمایش‌های رادیویی و استاد دانشگاه است.

مجید نظری نسب، دانش‌آموخته نمایشنامه‌نویسی رادیو، نویسنده، سردبیر و مدرس نمایش رادیویی در مرکز آموزش سازمان صداوسیما است. نگارش چهار سریال تلویزیونی را نیز در کارنامه دارد.

احسان کاوه، قائم‌مقام معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما و مدیر مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی و کارشناس ارشد مدیریت رسانه است. ازجمله سوابق مدیریتی پیشین او می‌توان به مدیریت شبکه تهران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مشاور مدیر شبکه سه صداوسیما، دبیر شورای راهبردی شبکه سه، مدیریت شبکه ایران کالا، مدیریت تولید شبکه آی فیلم و همچنین مدیریت مرکز تلویزیونی و انیمیشن حوزه هنری اشاره کرد.

بخش رادیو تئاتر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری امین رهبر از چهارشنبه بیست و هفتم دی‌ماه با اجرای سه نمایش رادیویی در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز