خبرگزاری کار ایران

برگزاری نکوداشت جواد صفی‌نژاد و مرتضی فرهادی ازسوی بنیاد ایران شناسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۵۰

بنیاد ایران‌شناسی در آیین بزرگداشت «هفتۀ پژوهش» با شعار «پژوهش برای ایران»، نکوداشت استادان ایران‌پژوه: «جواد صفی‌نژاد»، کاشف بُنه و پدر قناتِ ایران و «مرتضی فرهادی» کاشف‌واره و شارحِ فرهنگِ یاریگری ایرانیان را، برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، آیین بزرگداشت هفتۀ پژوهش با نکوداشت استادان ایران‌پژوه: «جواد صفی‌نژاد»، کاشف بُنه و پدر قناتِ ایران و «مرتضی فرهادی» کاشف‌واره و شارحِ فرهنگِ یاریگری ایرانیان برگزار می‌شود.

دکتر «جواد صفی‌نژاد» استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، تاریخ‌شناس و جغرافی‌دان ایرانی است که به‌دلیل انجام پژوهش‌های متعدد در حوزۀ اقوام و عشایر ایرانی، از ایران‌پژوهان پیشکسوت است.

دکتر «مرتضی فرهادی»، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی است که به‌دلیل انجام پژوهش‌های متعدد در حوزه جامعه‌شناسی روستائی و مردم‌شناسی آینده، از ایران‌پژوهان پیشکسوت دانسته می‌شود. ‎ ‎

بنیاد ایران‌شناسی تلاش دارد با نکوداشت و تقدیر از ایران‌‎‌‎شناسانی که عمر گران‌قدر خویش را برای پژوهش در تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و تمدن دیرپای ایران سرافراز، از گذشته تا اکنون صرف نموده‌اند، توجه جامعۀ پژوهشی کشور را به اهمیت «پژوهش برای ایران» جلب نماید.

آیین بزرگداشت «هفتۀ پژوهش» در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در بنیاد ایران‌شناسی برگزار خواهد شد. معرفی برنامۀ پژوهشی میان‌مدت معاونت پژوهشی، به همراه رونمایی از کتاب‌های جدید در روز ۲۷ آذر، و نکوداشت استادان دکتر صفی‌نژاد و دکتر فرهادی در روز ۲۹ آذر خواهد بود.

بنیاد ایران‌شناسی از حضور پژوهشگران و علاقمندان به شرکت (حضوری/ مجازی) در این مراسم استقبال می‌کند.

در این مراسم روز ۲۹ آذر: ساعت ۱۲-۹ (نکوداشت استاد صفی‌نژاد)؛ ساعت ۱۷-۱۴ (نکوداشت استاد فرهادی) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز