خبرگزاری کار ایران

حماسه نوجوانان «نسل قاسم» در بوستان رازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۴۱

نوجوانان شهر تهران، همگام و هم‌صدا با قهرمانان واقعی قیام عاشورا تجمع بزرگی را با عنوان «نسل قاسم» برگزار می‌کنند

به گزارش ایلنا، همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و یارانش، تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران،  از هفتم مردادماه به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود. 

در این تجمع که از یازدهم محرم به مدت شش شب و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود، نوجوانان با اجرای نمایش و خوانش سرود به عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) می‌پردازند. 

در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی نریمان پناهی، حاج امیر عباسی، حاج موسی رضایی، سید وحید مصطفوی، کربلایی محسن عراقی، محمد اسدالهی و سید محمدرضا نوشه‌ور به مدح اهل بیت (ع) می‌پردازند. 

در مراسم «نسل قاسم» دمام زنی و نمایش آیینی توسط هنرمندان اجرا خواهد شد. همچنین غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاهی، موکب‌ها و ایستگاه‌های متعددی همچون ایستگاه چهار پایه‌خوانی، ایستگاه روضه خانگی و ایستگاه پذیرایی تدارک دیده شده است. 

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند هر شب از ساعت ۲۰ به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، بوستان رازی، مسجد کمیل مراجعه کنند و از برنامه‌های فرهنگی و معنوی که به همت نوجوانان تدارک دیده شده بهره ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز