خبرگزاری کار ایران

۲۱ خبرنگار و عکاس ورزشی ایرانی در جمع برترین‌های آسیا/ عکاس ایلنا مقام اول را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۷۷

۲۱ همکار خبرنگار و عکاس ورزشی ایرانی در گروه‌های‌ مختلف جایزه جهانی ایپس، رتبه‌های برتر در آسیا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت انجمن جهانی ورزشی‌نویسان، رتبه‌بندی قاره آسیا در پنجمین جایزه جهانی ایپس اعلام شد که ۲۱ همکار خبرنگار و عکاس ورزشی ایرانی در گروه‌های‌ مختلف این جایزه رتبه‌های برتر در آسیا را به شرح زیر به خود اختصاص دادند.

در گروه عکس ورزشی/ حرکت ورزشی؛ مهدی نصیری (ایلنا) مقام اول، پرتو جغتایی (پرتوفتو) مقام سوم، احسان فضلی اصانلو (ایرنا) مقام هفتم، سیدجعفر بزرگواری (فتوآریان) مقام هشتم، امیرحسین خیرخواه (ورزش ۳) مقام نهم، و مریم مجد (ای تی پی ایمیج) مقام دهم را کسب کردند.

در گروه عکس ورزشی/ گزارش تصویری؛ محمد بابایی (منیبان) مقام سوم، مریم مجد (گتی ایمیج) مقام پنجم، و امین محمد جمالی (گتی ایمیج) مقام ششم، را بدست آوردند.

در گروه ویدئو مستند؛ شقایق آسیایی (ایران)، با مستند تاریخ مطبوعات ورزشی ایران در رتبه دوم قرار گرفت.

در گروه ویدئو کوتاه؛ مازیار کوپیدار با مستند من یک دختر هستم، من یک پسر هستم در رتبه نخست جهان و آسیا قرار گرفت. در این گروه موحد تاریمرادی و شقایق آسیایی در رتبه‌های دوم و نهم قرار گرفتند.

در گروه نوشتاری/ گزارش مستند؛ علی رضایی (برنا) در رتبه چهارم قرار گرفت.

در گروه نوشتاری/ مقاله، یادداشت؛ سعیده فتح آبادی با یادداشت «ما روزنامه نگار هستیم، مجرم نیستیم» در رتبه نخست، و افسون حضرتی با یادداشت «هیچ نهادی پاسخگو نیست حتی فیفا!» در جایگاههای اول و دوم قرار گرفتند.

در گروه صدا/ رادیو و پادکست؛ مهدی شکری (رادیو ورزش) در جایگاه ششم قرار گرفت.

در گروه خبرنگاران جوان/ عکس ورزشی؛ علیرضا زینلی (فوتبالی نت) مقام دوم، محمدجواد آبجوشک (ایرنا) مقام سوم، و امیررضا استواری (فارس) در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در گروه خبرنگاران جوان/ نوشتاری؛ امیرعلی عوض‌پور (ایسنا) با یادداشت «هیاهوی تبانی و فساد در تیم‌های پایه فوتبال ایران» در رتبه دهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز